پارتیشن شیشه ای سالید

پارتیشن شیشه ای سالید

چرا پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای بدون قاب روشی عالی برای تقویت دفتر کار شما هستند. با جدا کردن مناطق کار و همچنان اجازه عبور نور طبیعی از اتاق به اتاق دیگر ، پارتیشن های شیشه ای فضای وسیعی را به شما می بخشند.

زمانی  ما  سازه های شیشه ای را مورد  استفاده قرار می دهیم که می خواهیم بالاترین و سریع ترین ارتباط را بین کارمندان خود داشته باشیم و آنها علاوه بر ارتباط تلفنی و الکترونیکی، بتوانند براحتی ارتباط بصری نیز داشته و از موقعیت یکدیگر مطلع شوند.در این نوع پارتیشن بندی شیشه ای کنترل مدیریت نیز به خوبی انجام می شود.

تاثیر نمای آینه ای شیشه ی پارتیشن دوجداره سولید

تأثیرگذاری آن بر توسعه ی بصری محیط ،یکی از محاسن استفاده از شیشه های دودی می باشد.بازتاب نور از شیشه های دودی موجب بسط ابعاد نوری در فضا می شود به این معنی  که بعد  از مسطح سازی نمایی سه بعدی از محیط عرضه می کند. قابل ذکر است که این تأثیرگذاری در محیط هایی با اجزای دکوراسیون محدود مناسب است زیرا در فضاهایی با عناصر تشکیل دهنده یی متعدد، ایجاد افکشن سه بعدی موجب اغتشاش بصری در فضا و از هم گسستگی ارتباطات مفهومی آن محیط خواهد شد.

پارتیشن شیشه ای سولید

در پارتیشن شیشه ای سولید از فریم ام دی اف استفاده شده و شیشه ها بصورت دو جداره در هر دو طرف قاب می شود .در این نوع پارتیشن می توان قاب شیشه ها را با سایر متریال بکار گرفته شده در دکوراسیون همسان کرد. پارتیشن سولید را می توان بصورت دو جداره سایلنت همسان با پارتیشن مدل فیگارو تولید یا بصورت پارتیشن دوجداره مدل شانل با همان مشخصات نیز تولید کرد.

پارتیشن شیشه ای و کاربرد آن

امروزه با پیشرفت علوم و تکنولوژی، شرایط جدیدی برای بالا بردن روز افزون کارایی  کارکنان تعریف شده است و واضح است که با  تنوع  زیاد فیلد های کاری و حرفه های متنوع از نیرو های مختلف کاری در محیط کاری،نمی شود انتظار یکسانی داشت. بنا بر نیاز هر حرفه ، ما نیاز بهره بری، به قسمت خاصی از تمرکز نیروی کار خود خواهیم داشت.در برخی حرفه ها ما نیاز به تمرکز بالا در فضای محدود با نور کافی و و تجهیزات محدود داریم ولی در برخی محیط های کاری باید هر کارمند یا نیروی کاری، بالاترین امکانات متنوع در اختیار داشته باشد،هر چند در صورتی که نیاز زیادی به آنها نداشته باشد که در این نوع از حرفه ها هدف از تامین امکانات فول  بیشتر جنبه تبلیغاتی آن مورد نظر بوده تا کاربردی آن. حال یا پرفورمنسی برای مشتری و مراجعه کننده یا برای جذب و حفظ نیرو های کاری.این نوع از  تفاوت ها  را برآن داشته که پس از شناخت کامل فضای مورد نیاز کار خود، نوع معماری و دکوراسیون را انتخاب کند . از جمله آیتم هایی که در ایجاد اهداف مورد نظربیان شده، انتخاب متریال نیز نقش مهمی داشته است.

پارتیشن شیشه ای سیکوریت

برخی گمان می کنند که  از پارتیشن های  شیشه ای فقط به منظور استفاده حد اکثری از نور طبیعی و دید و ارتباط حد اکثری استفاده می شود.  باید  توجه داشت این قابلیت از پارتیشن های شیشه ای تنها کاربرد این محصول نیست. و استفاده از متریال شیشه از گذشته در سازه های مختلف معماری مورد توجه بوده و این متریال در گونه ها، اشکال و قابلیت های مختلف مورد استفاده قرار میی گرنته است.پارت پارتیشن سعی بر این دارد تا در محصولات خود با بهره گیری وترکیب متریال شیشه در پارتیشن ها و فرنیچر ها همواره بعدی جدید از معماری را ایجاد کند.

استفاده از سطوح صیقلی در طرح های مدرن

همواره استفاده از سطوح سیقلی  در طرحهای مدرن، بروی محیط تاثیربه سزایی می گذارد. این سطوح در رنگهای خالص و فاقد طرح بیشتر ظاهر می شود. بکارگیری متریال براق اگر درکنار متریال استاک قرار بگیرد، نمایشی بهتر از خود نشان خواهد داد.

بازخور استفاده از متریال افکتیو در محیط کار

ایجاد بعد سوم دیداری با بکارگیری متریال افکتیو همواره در محیط های کاری بازخور خوبی تا به امروز داشته است ولی این انخاب بایستی با وسواس و دقت بسیار صورت گیرد تا فضای کاری را با اختلال بصری مواجه نکند. در دکوراسیون و پارتیشن بندی اداری بکارگیری هر متریال تاثیر خود را دارد .بنا براین هر انتخاب باید هدفمند و برای اایجاد تاثیری مشخش مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از پارتیشن شیشه ای  برای تقسیم بندی اداری

پارتیشن شیشه ای دو جداره سولید انتخابی خوب برای تقسیم بندی محیط اداری با حفظ ارتباط بصری و تعمین نورخواهد بود. در تقسیم بندی پانلهای این نوع از پارتیشن ها بنا به کاربری مورد نیاز می توان کلیه پانل و یا تماما شیشه استفاده کرد . وارتفاع مورد نیاز را نسبت به نیاز فضای کاری  بکار گرفت.

تاثیرات ایجاد فضای همسان

برای طراحی پارتیشن اداری، ایجاد فضایی همسان در ارائه یک دکوراسیون یکپارچه نقش موثری دارد . به گونه ای که پارتیشن های اداری به عنوان یک سازه مستقل از محیط خود به نظر نرسد ، هرچه ما موفق تر عمل نماییم، از  نتیجه کار رضایت بیشتری می توانیم داشته باشیم . رضایتمندی بصری در تعیین کیفیت طراحی و اجرا ، در پروژه های اداری نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

استفاده از پارتیشن های تمام قد سولید

بکار گیری پارتیشن های تمام قد سولید ، در کنار تمام پانل ، نمای بسیار زیبایی به محیط می دهد و همچنین می توانیم بر اساس نیاز، قسمت مورد نظر از فضای کاری را از ارتباط بصری خارج کرده و پرایوسی لازم را ایجاد کنیم.

امتیاز دهید
امتیاز 5 از 5 توسط 1 کاربر

نظرات و پیشنهادات

Top