فروش ویژه پارتیشن ریلی خانگی شیشه ای ، ام دی اف ، آلومینیومی ، کناف ، یو پی وی سی

فروش ویژه پارتیشن ریلی خانگی شیشه ای ، ام دی اف ، آلومینیومی ، کناف ، یو پی وی سی

رسا پارتیشن به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع پارتیشن، گاها اقدام به انجام  فروش ویژه پارتیشن ریلی خانگی شیشه ای ، ام دی اف ،پارتیشن آلومینیومی ، کناف ، یو پی وی سی میکند تا مشتریان بتوانند موارد مورد نیاز خود را با قیمت مناسبتری خریداری کنند. اگر برای شما هم سوال پیش امده است که منظور از پارتیشن ریلی چیست و چه کاربردی دارد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پارتیشن ریلی

پارتیشن های ریلی یکی از انواع مختلف پارتیشن ها میباشد که در طبقه ی پارتیشن های متحرک قرار میگیرند که فضای مدرن و شیکی به محل نصب میدهد و در تمامی فضاهایی مانند ادارات سازمان ها و به صورت خانگی کاربرد دارد. مزیتی که این پارتیشن ها را جذاب کرده است قابلیت جا به جایی و کوچک و بزرگتر شدن سایز آن هاست 

پارتیشن ریلی

مشخصات و ویژگی های پارتیشن های ریلی

  • قابل جا به جای
  • قابلیت کوچک و بزرگ شدن
  • وزن سبک
  • مقاومت بسیار زیاد 
  • حمل آسان به علت وزن کم
  • قابلیت نصب و عزل سریع آسان
  • ایجاد فضای تعاملی

موارد کاربرد پارتیشن های ریلی

  1. شرکت ها
  2. محیط خانه
  3. مغازه ‎ها
  4. سالن‎ های ورزشی
  5. رستوران ‎های محیطی
  6. گلخانه
  7. آلاچیق

برای اطلاع از زمان و شرایط فروش ویژه پارتیشن ریلی خانگی، پارتیشن شیشه ای ، ام دی اف ، آلومینیومی ، کناف ، یو پی وی سی در شرکت رسا پارتیشن با مجموعه در تماس باشید.

پارتیشن

قیمت پارتیشن ریلی خانگی

این نوع پارتیشن ها قیمت متفاوتی ندارند و دلیل این امر جنس این پارتیشن هاست. انین پارتیشن ها عموما از جنس شیشه یا چوب هستند که در فریمی از آلومینیوم قرار گرفته اند. فقط گاها ممکن است مشتری درخواست کند که پارتیشن سفارشی اش از جنس چوب طبیعی باشد که در اینصورت قیمت طبیعتا بالاتر خواهد بود. ابعاد این پارتیشن ها میتواند متفاوت باشد. شاید شما بتوانید در زمان فروش ویژه پارتیشن ریلی خانگی شیشه ای ، پارتیشن ام دی اف ، آلومینیومی ، پارتیشن کناف ، یو پی وی سی بهترین خرید را داشته باشید.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top