پارتیشن ریلی

پارتیشن ریلی

پارتیشن ریلی به نوعی از پارتیشن می گویند که دارای یک محور ریل به منظور حرکت کردن می باشد. پارتیشن ریلی در بیشتر موارد به منظور ایجاد یک فضای خصوصی و جدا، زیباتر شدن فضا ، به وجود آوردن نظم و ایجاد نمودن محیطی آرام به کار گرفته می شود. پارتیشن ریلی، وسیله ای مطلوب و مناسب به منظور به وجود آوردن محیطی حرفه‎ای و مدرن می باشد. در حال حاضر پارتیشن‎های ریلی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشند.

موارد استفاده ریلی پارتیشن

پارتیشن ریلی بیشتر در ساختمانها، واحدهای  تجاری ، شرکت‎های اداری، مجتمع‌های تجاری بزرگ، مراکز خرید، رستوران‎ها و مغازه‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن ریلی این امکان را به کاربر می دهد که به محیط بیرون در تمام وضعیت های آب و هوایی دید داشته باشد. در حالت کلی این پارتیشن‌ها در محیط های کوچک بسیار مطلوب می باشند به دلیل اینکه موجب به وجود آمدن محیط های مجزا بدون نیاز به دیوارهای ثابت می‎شوند.

 

 

پارتیشن ریلی

 

از نظر جنس 

  • در بیشتر مواقع از جنس ام دی اف می باشد.
  • در بعضی موارد دارای جنس شیشه ای است.

چارچوب ساختمان آنها اغلب از آلومینیوم می باشد که به وسیله لولاها می‎توان توانایی جمع‎ شدگی را در آنها ایجاد کرد. البته جنس این نوع از پارتیشن به نظر مشتری و نوع استفاده از آن بستگی دارد.

 

پارتیشن ریلی 

ویژگی های یک پارتیشن ریلی خوب

  1. می توان آن را تغيیر داد و به سرعت آن را جمع آوری کرد.
  2. زيبایی آن از یک دیوار ساده خیلی بیشتر است.
  3. مقاومت مناسب
  4. نصب آسان و سریع
  5. سبک
  6. می توان آن را جابه جا کرد.
  7. در مقابل رطوبت هوا و همچنین شستشو به منظور پاکيزگی محيط مقاوم است.
  8. حمل و نقل راحت
  9. توانایی تغییر در چیدمان و طراحی محیط

پارتیشن

 مزایای پارتیشن ریلی

پارتیشن ریلی موجب بیشتر شدن بهره‎وری در محیط اداری می شود. همچنین میزان روشنایی را به حداکثر می رساند و حریم خصوصی را حفظ می کند. اما بااهمیت ترین ویژگی آنها توانایی متحرک بودن و خاصیت جمع شدگی آنها می باشد. این پارتیشن ها اغلب از مقاومت زیادی در مقابل رطوبت برخوردار می باشند و به آسانی قابل تمیز کردن می باشند. استفاده از پارتیشن ریلی سبب کاهش نویز (صدای مزاحم) می شود و بیشتر افراد به منظور جلوگیری از نویز از این پارتیشن استفاده می‎کنند. 

هزینه پارتیشن‎ ریلی 

این مدل از پارتیشن‎ها در رنج قیمتی مختلف نمی باشند، به دلیل اینکه فقط جنس تولید آنها از چوب، شیشه با چارچوب آلومینیومی می باشد. در حالت کلی نوع چوب از MDF می باشد اما امکان دارد مشتری خواستار چوب طبیعی باشد که در آن صورت مبلغ بیشتری باید هزینه کند. همچنین پارتیشن ریلی در اندازه سفارشی ساخته می‎شود. امکان دارد به عنوان یک در به عرض 2 متر تولید شود یا یک اتاق کامل . قیمت پارتیشن بر اساس نوع سفارش مشتری و احتیاج مکان مورد نظر مشخص می‎شود.

پارتیشن ریلی

امتیاز دهید
امتیاز 3.7 از 5 توسط 10 کاربر
  • خطایی
  • 1401/05/15

پارتیشن ریلی خانگی

نظرات و پیشنهادات

Top