پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای  که باعث تقسیم اتاق های خاص می شوند دارای کیفیت برتر و بدون تحمل بار هستند (به این معنی که برای تحمل چیزی جز وزن خود ساخته نشده اند) دیوارهای پارتیشن شیشه ای واقعاً می توانند یک اتاق را باز کنند و فضای اداری وسیع و راحتی ایجاد کنند.

پارتیشن شیشه ای سیکوریت

این باور که استفاده از این نوع پارتیشن فقط برای استفاده از نور و ارتباط بیشتر مفید می باشد،اشتباه می باشد. درگذشته استفاده از سازه هایی با جنس شیشه در انواع معماری و این متریال در انواع و شکل ها و اندازه های گوناگون با قابلیت های متفاوت استفاده شد. و این متریال در گونه ها، اشکال و قابلیتهای مختلف بکار گرفته می شوند.          

ما در محصولات خود با متریال شیشه در پارتیشن ها و فرنیچر ها ، همیشه در پی خلاقیت می باشیم.

پارتیشن سولید برای تقسیم بندی

این نوع پارتیشن انتخاب خوبی جهت تقسیم فضاهای مختلف محیط اداری می باشد. با حفظ ارتباط بصری و تامین نور می باشد. در تقسیم بندی پانلهای این نوع از پارتیشن بنا به کاربری مورد نیاز میتوان تماما پانل و یا تماما شیشه استفاده کرد . و نسبت به نیاز فضای کاری ارتفاع مورد نیاز را بکار گرفت.اگر از انواع قیمت پارتیشن شیشه ای اطلاع ندارید، با مشاوران ما تماس بگیرید. 

سیستم های جداره پارتیشن ساخته شده از شیشه امکان پارتیشن بندی اتاق شفاف را فراهم می کند. آنها اتاقها را مطابق با کاربرد مورد نظر باز ، تقسیم و جدا می کنند. ما به شما طیف گسترده ای از امکانات طراحی را ارائه می دهیم. چه به عنوان دیوارهای پارتیشن اداری ، چه سیستم های کشویی دیواری در اتصالات مغازه های مدرن و چه به عنوان پارتیشن بندی اتاق در ساختمان های عمومی یا هتل ها. سیستم های شیشه ای برجسته های طراحی هستند و در هر سبک معماری متناسب هستند. فناوری های مختلف برای عملکرد ، ظرفیت تحمل بار بالا و راه حل های زیبایی نقطه قوت ما هستند

ابعاد قابهای شیشه ای در پارتیشن سولید

در پارتیشن شیشه ای سولید ابعاد قاب های شیشه ای تا ارتفاع و عرض ۳.۵۰ متر امکانپذیر میباشد. البته مطلبی که میتواند مانعی برای ابعاد بزرگ شیشه باشد محدودیت معبر حمل متریال به محل پروژه میباشد که میبایستبررسی محل پروژه لحاظ گردد.

استفاده از پارتیشن های تمام قد سولیدبکار گیری پارتیشن های تمام قد سولید ، در کنارتمام پانل ، نمای بسیار زیبایی به محیط می بخشد و همچنین میتوانیم بر اساس نیاز هر قسمت از فضای کاری را که میخواهیم از ارتباط بصری خارج کرده و پرایوسی لازم را ایجاد نماییم .

پارت پارتیشن در درب های پارتیشن های دوجدارها یراق آلات مرغوب که دارای استانداردهای بالایی میباشد استفاده مینماید . چراکه یراق آلات در درب ها بایستی همانند دربهای دیوارهای اصلی ساختمان براحتی بازو بسته گردند .

امتیاز دهید
امتیاز 5 از 5 توسط 1 کاربر

نظرات و پیشنهادات

Top