کاربرد پارتیشن کمد برای فضاهای اداری

کاربرد پارتیشن کمد برای فضاهای اداری

به منظور جدا کردن  فضاهای اداری پارتیشن های متنوعی به کار گرفته می شود اما در برخی  مواقع  که فضای اداری، دارای وسعت  نیست و اینکه برای گذاشتن  فرنیچر، نفرات و تجهیزات زیادی مورد نیاز قرار بگیرد. از این روباید از  از فضا استفاده لازم را داشته  و یا اینکه چیز هایی که  در فرنیچر و مبلمان اداری ضروری نیست را حذف کنیم. با  ترکیب نمودن  پارتیشن وو کمد ها می توان پارتیشن هایی با  قیمت پارتیشن کمد بسیار خوب  که کاربری کمد های اداری  هم دارد به دست آورد.

کاربرد پارتیشن کمد برای فضاهای اداری 

انواع پارتیشن کمد

ما  کوموتیشن هایی را مورد طراحی قرار داده ایم  که  فرمی از پارتیشن را در اختیار ما گذاشت که به جز  کاربرد جداکنندگی آن، دارای  کمدهای در دار و یا بدون در نیز می باشد. در شکل و کاربرد کوموتیشن به عنوان  پارتیشن کمد محدودیتی نخواهیم داشت.زمانی که قصد داریم  پارتیشن را به شکل  قفسه های کم عمق دکوری در اختیار بگیریم،  عمق پارتیشن کمد را بایدد تقریبا ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر در نظر گرفت. وقتی  که کمد های اداری با عمق نسبتا بیشتری به  منظور استحکام  زونکن و مدارک مورد نظر لازم دارد،  عمق بیشتر و استاندارد کمدها و قفسه هایی زونکن را باید مورد استفاده قرار داد. پارتیشن کمد هم می تواند به عنوان کمد استفاده شود و هم می تواند پانل ام دی اف نیز باشد.به علاوه ما قادر هستیم یک  کوموتیشن ترکیبی ایجاد کنیم که در هر دو سمت  طرح متفاوتی در اختیار بگیریم. پارتیشن کمد قابلیت تولید و نصب در ارتفاع های مختلف را دارد و میتوان آن را با ارتفاع های مورد نیاز به کار برد.

کاربرد پارتیشن کمد در فضاهای اداری

تولید مودولار پارتیشن کمد

این کوموتیشن را می توان  در بعضی شرایط  از مکانی که  نصب اولیه انجام شده جمع آوری کرد و آن را به جای جدید  منتقل کرده و نصب مجدد نمود.

متریال پارتیشن کمد

در پارتیشن کمدی دقیقا همان متریالی به کار می رود که در پارتیشن های دو جداره مدل شانل و فیگارو نیز استفاده می شود. یراق ها  و اتصالات در داخل انجام می شود و  در نمای کار  هیچ اتصالی به چشم نمی خورد.

 

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top