چه نوع پارتیشنی برای کار مناسب است

چه نوع پارتیشنی برای کار مناسب است

چه نوع پارتیشنی برای کار مناسب است

اینکه کدام پارتیشن مناسب برای کار میباشد باید بگوییم که پارتیشن‌ اداری از ابزار های بسیار موثر و ضروری برای تفکیک‌کردن فضا‌های مختلف میباشد. این پارتیشن ها دارای مزایای بسیاری نسبت به دیوار های ثابت بتنی و گچی میباشند و بدین خاطر است که اکثر صاحبان مشاغل، ترجیح می‌دهند که از آن برای تفکیک بخش‌های مختلف دفترشان استفاده می نمایند.

مدلهای متنوعی از پارتیشن‌های اداری موجود میباشد که مناسب انواع مشاغل میباشند .پارتیشن ها دوام و ماندگاری بالایی دارند به همین دلیل از هر مدل پارتیشن برای محیط اداری خاص و شغل خاصی استفاده میشود. 

اما سوالی که پیش میاید این است که کدام پارتیشن برای کار شما مناسب است؟ شما قبل از تهیه پارتیشن باید حتما جواب این سوال را بدانید و اینکه از شیکترین و مناسب ترین پارتیشن برای کار و مشاغل ،پارتیشن های شیشه ای هستند که هم از نظر زیبایی جلوه خاصی را به فضا میدهد و اینکه از نظر نور و روشنایی از ایده آل ترین نوع پارتیشن میباشند ،بخاطر اینکه پارتیشن های شیشه ای ،با پخش  نور در بخش های گوناگون اداره ،منجر به بالا رفتن راندمان و کیفیت کار کارمندان میگردد.

پارتیشن‌های شیشه ای که برای مشاغل بکار گرفته میشوند، در دو مدل شفاف و بلور تولید میشوند که چنانچه ایجاد فضای خصوصی و حریم‌شخصی برایتان مهم نباشد میتوانید پارتیشن شیشه ای شفاف را انتخاب کنید و اگر حریم خصوصی برلایتان اهمیت دارد از مدل بلور میتوانید استفاده کنید.

 پارتیشن‌های شیشه‌ای دارای ویژگی نشکن بودن هستند و در برابر حریق از دوام بسیار بالایی نیز برخوردار هستند که به همین دلیل است پارتیشن های شیشه ای را برای محیط اداری و مدارس به جد پبشنهاد میکنیم. 

پارتیشن اداری آلومینیومی
از دیگر پارتیشن هایی که مناسب برای کار میباشند پارتیشن های آلومینیومی هستند که دوام بسیار بالایی داشته که برای مدت زمان طولانی میتوانید از آنها استفاده نمایید. در محیط های اداری از پارتیشن‌ آلومینیومی اغلب برای جداسازی بخشهایی مثل سرویس بهداشتی، سالن غذاخوری یا آشپزخانه استفاده میشود. 

پارتیشن اداری آکاردئونی
این نوع پارتیشن ها اغلب در محیط های اداری از قبیل دفاتر کاری، کلینک‌های پزشکی، سالن‌های زیبایی و …استفاده میشود. از مزایای پارتیشن های آکاردئونی قابل حمل بودن و مقاومت بالا و مقرون به صرفه بودن قیمت این پارتیشن ها میباشد و اینکه از نظر عایق صدا بسیار انتخاب خوبی میباشند.

پارتیشن اداری PVC
 پارتیشن های PVC  از ارزانترین مدل‌های پارتیشن میباشند که دوام بالایی دارند و بسته به اولویت نیاز صاحبان مشاغل میتوان از این نوع پارتیشن ها در کار استفاده کرد. شما این امکان را دارید تا انواع مختلف پارتیشن‌های PVC را در محیط‌هایی مرطوب نصب کنید بدون نگران بودن از خراب شدن آنها استفاده کنید.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top