چه نوع پارتیشنی برای نمایشگاه مناسب است

چه نوع پارتیشنی برای نمایشگاه مناسب است

در خصوص پارتیشن های نمایشگاهی بایستی بگوییم که انواع متنوعی از پارتیشن های نمایشگاهی وجود دارد که با توجه به کاربرد و هزینه و نیاز خود میتوانید پارتیشن نمایشگاهی مورد نظر خود را خریداری نمایید.انواع پارتیشن های نمایشگاهی عبارتند از:

  • مدولار
  • اسپیس فریم
  • ماکسیما
  • پانل نمایشگاهی

با توجه به اینکه امروزه، نمایشگاه های متنوعی برای ارائه نمونه محصولات و خدمات در کشور برگزار میشود ،استفاده از پارتیشن های نمایشگاهی از الزامات میباشند. چرا که تفکیک و تقسیم بندی فضا در سالن نمایشگاه از مهمترین مسئله در برگزاری نمایشگاه میباشد که با توجه به انواع پارتیشن هایی که در بالا آورده ایم ،پارتیشن های نمایشگاهی بهترین انتخاب میباشند. 

انواع پارتیشن های نمایشگاهی


پارتیشن های مدولار فروشگاهی

این نوع از پارتیشن ها نیز دارای طراحی خاص و یونیک میباشد که برای استفاده در فضای بسته استفاده میشود .پارتیشن های مدولار دارای طرح و مدل های بسیار متنوعی بوده که شما امکان طراحی و دیزاین های سفارشی را در این نوع پارتیشن خواهید داشت. 

پارتیشن های متحرک ( چرخدار )

از این نوع پارتیشن نمایشگاهی در فضای های سرپوشیده و فضای باز استفاده میکنند که دارای جنس های متنوعی میباشد اما اغلب از متریال pvc تشکیل میشوند که این نوع پارتیشن نمایشگاهی مهمترین مزیتی که دارد نصب راحت میباشد که به سهولت میتوانید فضای مورد نظر را تقسیم بندی نمایید.

پارتیشن گالری

این نوع پارتیشن ها اغلب سفید رنگ هستند که اغلب داخل آنها نیز نورپردازی صورت میگیرد که کاربرد اصلی این نوع از پارتیشن نمایشگاهی در نمایشگاه هنر و گالری ها میباشد.

پارتیشن نمایشگاهی اسپیس فریم
که این هم نوع دیگری از پارتیشن های نمایشگاه است؛ که در فضای باز مورد استفاده قرار میگیرند، پارتیشن نمایشگاهی از مدل اسپیس فریم از متریال  جنس بنر و فلکس تشکیل شده و همچنین در ساخت دیواره های این پارتیشن،چادر و برزنتبکار رفته است

مزایای پارتیشن های نمایشگاهی

  1. قابل حمل بودن پارتیشن نمایشگاهی
  2. مقرون به صرفه بودن قیمت پارتیشن نمایشگاهی
  3. استحکام و دوام بالای این نوع پارتیشن
  4. سهولت در تفکیک و تقسیم بندی فضای نمایشگاه
امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top