پارتیشن کمد

پارتیشن کمد

پارتیشن کمد

در پارتیشن بندی مکان تنها جداسازی محیط کار امکان پذیر است حالا اگر محیط کار به صورتی باشد که نتوانیم از کمد های بزرگ جهت قرار دادن تجهیزات کاری استفاده کنیم می تواند به جای کمد از پارتیشن کمد استفاده کرد.

استفاده از پارتیشن کمد جهت بهینه سازی فضای موجود و استفاده زیاد از فضا و مرتب دیده شدن محیط کار یک راه کار بی نهایت خوب و با صرفه ای است .
پارت پارتیشن این امکان را فراهم آورده که شما در محیط کار از بابت مرتب بودن وسایل محیط نیز آسوده خاطر باشید .
طراحان ما در پارت پاریشن سعی بر این دارند که محیط کار را با سلیقه شما طراحی کنند تا بتوانید باتوجه به نیازتان از انواع پارتیشن کمد با درب های کشویی یا قفسه بندی استفاده کنید به طوری که راحت بتوانید مدارک و زونکن ها را در این کمدها قرار دهید.

مزایای پارتیشن کمد

در پارتیشن بندی شما علاوه بر جدا کردن محل کار می توانید از طرف دیگر پارتیشن به عنوان پارتیشن کمد استفاده کنید که این کمد با توجه به درخواست مشتری جوری طراحی واجرا می شود که خواسته های خریدار را فراهم کند.
این نوع پارتیشن بندی فضای و محیط کار را زیباتر جلوه می دهد زیرا شما می توانید با طراحی منحصر به فرد توسط تیم طراحان پارت پارتیشن از آن به عنوان قفسه کتاب و... استفاده کنید .
اگر محیط کارکوچک باشد به مراتب می خواهیم از کمترین مکان بیشترین استفاده را ببریم و یا حتی وقتی محیط کار ما بزرگ است استفاده از پارتیشن بندی به جای استفاده از کمد های بزرگ و سنگین محل کار را منظم نشان می دهند.
عمق پارتیشن ها بنابه خواسته مشتری و کاربر آن می تواند کم عمق یا عمیق تر طراحی و اجرا شود .

قیمت پارتیشن کمد

هزینه پارتیشن کمد با توجه به اندازه و ابعاد آن و طراحی بیرون و داخل آن متفاوت است که شما نباید نگران هزینه آن باشید چون قیمت این پارتیشن در پارت پارتیشن همواره مورد رضایت مشتری بوده است .
شما می توانید قیمت های ما ، کیفیت محصولات ما و استفاده از متریال درجه یک را در پارت پارتیشن قبل از ثبت سفارش با رقبای ما مقایسه کنید .
برای کاهش هزینه ها نباید از متریال بی کیفیت استفاده کنیم چون باعث تولید محصول نامرغوب می شود پس می توانید در مورد قیمت مناسب با مابه توافق برسید.
شما می توانید جهت اطلاع از قیمت محصولات ما با مدیر فروش پارت پارتیشن در ارتباط باشید تا کالای با کیفیت ، با قیمت مناسب تر و بهتر در اختیارتان قرار بدهد.

اغلب محیط های اداری برای جدا کردن فضاها از پارتیشن استفاده می کنند ولی گاهی اوقات محیط وسیع نیست و باید علاوه بر پارتیشن بتوان از فرنیچر در آن محیط استفاده کرد؛ در نتیجه باید از فضای موجود استفاده بهینه کرد. می توان پارتیشن را با فرنیچر یا کمد ترکیب کرد؛ یعنی هم از کاربرد پارتیشن و هم از کمد های درب دار و بدون درب می توان استفاده کرد و در اینصورت فضای کمتری از محیط اشغال می شود.

انواع پارتیشن کمد

در شکل و مدل و کاربرد پارتیشن کمد، هیچ محدودیتی نیست. اگر پارتیشن به شکل قفسه دکوری کم عمق بخواهیم، حدودا عمق آن ازعمق پارتیشن کمد ؛15 تا 20 سانتی متر کمتر می باشد. در مواردی که کمدهای عمیق تر جهت قرار دادن زونکن و مدارک لازم باشد؛از عمق بیشتر و استاندارد کمد استفاده کرد.

در ارتفاع های مختلف تولید می شود پس می توان با در نظر گرفتن کاربرد مد نظر، از ارتفاع مناسب با شرایط استفاده کرد.

تولید مودولار پارتیشن کمد

این شرایط را برای ما فراهم می کند که اگر نیازی به انتقال بود از محل نصب اولیه جمع کرد و به محل دیگری منتقل شده و دوباره نصب گردد.

متریال پارتیشن کمد

 در پارتیشن دو جداره از مدل شانل و فیگارو می باشد که در قسمت اسکلت کار و پانل ها و قفسه ها از متریال مرغوب ام دی اف ملامینه ۱۶ و ۳۲ میلیمتری می باشد که در ترکیب رنگ های گوناگون می توان بکار گرفت.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top