پارتیشن کلاسیک

پارتیشن کلاسیک

به منظورجداکردن 2 یا چند فضا از یکدیگر، در دنیای دکوراسیون مدرن از پارتیشن ها استفاده زیادی می شود. با به کار گیری پارتیشن ها در فضاهای اداری و یا منازل می توان از خصوصیات و زیبایی آنها در دکوراتیو خود بهره برده و طراحی منحصر به فردی را ایجاد نمود.

خصوصیات پارتیشن کلاسیک

پارتیشن کلاسیک دارای طرح های بسیار زیاد و متنوع می باشد. ویژگی بارز این نوع از پارتیشن ها انعطاف پذیری بودن آن است. این پارتیشن ها باعث در دسترس قرار گرفتن امکانات تاسیساتی از راحتترین راه ممکن می شود. پارتیشن کلاسیک فضایی مخصوص برای عبور دارند. از این رو می توان به راحتی سیم های داخل ادارات را مرتب و منظم کرده و کمترین انرژی را نیاز دارد.

 

پارتیشن کلاسیک

معرفی پارتیشن کلاسیک

در صورتی که دکوراسیون و زیبایی فضای منزل و یا محل کارتان برای شما اهمیت دارد و می خواهید تغییراتی جدید در آن ایجاد کنید، ما به شما پارتیشن کلاسیک را معرفی می کنیم. این پارتیشن ها دارای طراحی ویژه ای برای فضاهای داخلی و همچنین برای فضاهای اداری و مدیریتی می باشد. هزینه این نوع از پارتیشن ها به نسبت کمتر است. در  پارتیشن کلاسیک سوراخ هایی در نظر گرفته شده است به منظور به کار گرفتن  آنها برای ملزومات؛ که این طراحی باعث زیبایی پارتیشنن کلاسیک شده است.

 

پارتیشن کلاسیک 

 

پارتیشن کلاسیک دارای ساختار فلزی مقاومی می باشد و در برابر ضربه ها مقاوم است. یکی از ویژگی های پارتیشن  کلاسیک جا به جا کردن راحت تمام اتصال های تلفن، شبکه و برق همراه با دکوری زیبا که این اتصالات و سیم ها را می پوشاند و به راحتی قابلیت انتقال دارد. به منظور ساختن این نوع از پارتیشن ها موارد زیادی در نظر گرفته شده است که عبارتند از:

  • این قابلیت را دارد که بتوان برای آن سقف اجرا کرد.
  • می توان برای جلوه ای زیباتر نور مخفی در آن به کار برد.
  • در طراحی آن می توان از چرم، جیر، آینه و .... استفاده کرد.
  •  چیدمان گرافیکی بر روی دیوار های ساده خواهد داشت. 

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top