پارتیشن پی وی سی

پی وی سی ترکیب شده  از فیبر پلیمر، افزودنی ها، کربنات کلسیم و دیگر مواد شیمیایی می باشد. دو خاصیت بسیار مهم که همگان بر آن واقفند ضد آب و آنتی باکتریال بودن آن می باشد که سبب می گردد این محصول بی نظیر برای استفاده در دکوراسیون داخلی به کار برده شود.

از خواص دیگر پی وی سی برخورداری از وزن بسیار کم  با قیمت خیلی مناسب می باشد ، ضمن آنکه نصب آن بسیار آسان و بی دردسر می باشد. پی وی سی یک ماده بسیار ماندگار است که با خوردگی آسیبی نمی بیند دیگر اشکال تخریب بر روی این ماده تاثیری ندارد. همچنین این ماده خیلی آسان می تواند به اشکال گوناگون تبدیل شود و کاربرد آن در صنایع مختلف یک ویژگی قابل توجه به شمار می آید.

در صنعت ساخت و ساز به علت قیمت تولید کم ،  قالب سازی آسان و وزن کم غالب می باشد.و می تواند به جای فلز در اکثر مواقع کاربرد داشته باشد  که خوردگی می تواند عملکرد سازش را بالا برد و قیمت  تعمیر و نگهداری را افزایش دهد.

به کار گیری این ماده برای به وجود آوردن دیوار کاذب و پارتیشن بسیار راه حل مناسبی می باشد  که مصرف کننده میتواند جهت جدا سازی  فضای خود از این ماده بهره ببرد.

علاوه بر این  پارتیشن های پی وی سی از رنگ بندی و اشکال بسیار متنوع برخوردار است که شما میتوانید با عنایت بر شرایط دکوراسیون داخلی خود به از این طرح ها و رنگ ها بهره مند شوید.

ادغام پارتیشن پی وی سی با سایر متریال مثل شیشه و ... یک پیشنهاد خیلی خوب برای جدا سازی فضای داخلی شما محسوب می شود.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top