پارتیشن مدرن

پارتیشن مدرن

 در پارتیشن مدرن نیز می‌توان ساختار کوموتیشن را پیاده سازی کرد و می‌توان گفت که پارتیشن کمد در دسته‌ بندی پارتیشن مدرن قرار دارد که در تصویر زیر پارتیشن ازیک‌ طرف به‌ صورت دیوارپوش است و از طرف دیگر کمد و قفسه‌های دکوراتیو تعبیه‌ خواهد شد و درعین‌ حال ساختار فرمی و متریالی مدرن را دارد  که ترکیب پارتیشن مدرن می باشد.

 به تمامی سبک های پارتیشن بندی اداری که بصورت ساختار شکن و دور از ساختار و کلیشه و فریم خاصی اجرا می شوند پارتیشن مدرن می گویند.در پارتیشن مدرن می توان از ساختار کوموتیشن پارتیشن مدرن استفاده کرد و  پارتیشن مدرن با کمد در دسته بندی پارتیشن اداری مدرن قرار می گیرد  که با لحاظ کردن رنگ بندی و طراحی پارتیشن مدرن خوب، پارتیشنی شیک و مدرن را به ما ارائه خواهد داد.

فاکتورهای مهم در طراحی پارتیشن مدرن اداری

در  پارتیشن مدرن چیدمان خلاقانه از نت های موزیک در کنار هم باعث  نواخته شدن موسیقی می گردد  که فقط با چشم بصیرت و روح هنری قابل درک و شنیدن خواهد بود و با قرار دادن هنرمندانه  کلمات در کنار یکدیگر  شعر سروده می شود. معماری پارتیشن مدرن نیز برای نواخته شدن  به ایده و کانسپ احتیاج دارد تا فرم معنا داری برای فضا به وجود بیاورد و به این صورت فضاهای طراحی شده می تواند تابع برند و یا محصول ارائه شده از طرف شرکت مورد نظر باشدد که با آنالیز کردن برند یا محصول مورد نظر طراح به یک فرم انتزاعی تبدیل  می شود و آن را در کل طرح پارتیشن مدرن به صورت پارتیشن اداری متصل به کمد: کمدتیشن و یا حتی در مبلمان های اداری دیگر موجود اعمال می کندد ومنطق کانسپت معماری داخلی به این صورت عرض اندام خواهد کرد.پارتیشن مدرن در عین بی نظمی به دلیل تکرار آن در مقیاس های مختلف نظمی متفاوت به فضا هدیه می کند طوری که  معماری تنها تمرین هنرمندانه سرهم بندی کردن یکک پلان از پیش تعیین شده نمی باشد، بلکه معماری هنر معنا دادن به فضا است که یکی از ابزار آن ایده یا مفاهیم انتزاعی است که به صورت تصاویر و طرح ها نمایانگر خواهد شد.

 

استفاده از افکت کتریال در پارتیشن مدرن

 افکت کتریال در پارتیشن منظری سه‌بعدی به فضا می دهد و پارتیشن مدرن  با افکت کتریال تأثیری خاص بر پیرامون خود خواهد گذاشت. باید  به یاد داشته باشیم که می توانیم  از ترکیب چند فرم و متریال به جلوه‌ای منحصربه‌ فرد از یک محصول برسیم.

 استفاده از متریال جدید

استفاده از متریال جدید و مدرن باید در ساختار کلی پارتیشن پیاده سازی شود زیرا  یکی ازهدف های اصلی  پارتیشن‌ بندی  جداکردن دو فضا از یکدیگر می باشد. پارتیشن مدرن می‌تواند از ترکیب چند جزئی فرنیچر به دست بیاید که در فرم پارتیشن  نیز ترکیب چند کاربردی از پارتیشن در هندسه کرو و شکسته، ما را به پارتیشنی شیک و مدرن رسانده است.

رنگ بندی پارتیشن مدرن

در ساختار فرنیچر اداری مدرن استفاده از رنگ‌بندی روز با استفاده از رنگ‌ سازمانی اهمیت مضاعفی دارد و می‌تواند جلوه‌ای زیبا در محیط به وجود بیاورد.

طراحی فضای اداری مدرن

در طراحی فضای اداری مدرن علاوه بر اجرای پارتیشن مدرن بایستی سایر اجزای دکوراسیون اداری مانند میزها، کانتر و ... نیز به‌صورت مدرن و تیپ پارتیشن مدرن طراحی شود تا کلیه موارد تشکیل‌دهنده دکوراسیون از یک کانسپت کلی پیروی نماید

انتخاب متریال در پارتیشن‌های مدرن

یکی از تعیین کننده ترین آیتم‌ها، متریال مورداستفاده است  که باید با دقت انتخاب شود.زیرا متریال استفاده شده در پارتیشن‌های مدرن به میزان فرم‌های انتخابی با اهمیت است.ساختار منحصر بفرد پارتیشن مدرن این امکان را به طراح خواهد داد که بدون محدود شدن به متریال و قالب خاصی دست به نو آوری و طراحی بزند.

عدم محدودیت در دیوارک‌های پارتیشن مدرن

 پارتیشن‌های مدرن و کوموتیشن هیچ‌  محدودیتی در ساختار خود نداشته و می‌توان با توجه به موارد استفاده و کاربرد موردنیاز فرم‌های متنوعی را ایجاد کرد و با آن به پارتیشن مورد نظر را به دست پیدا کرد.

استفاده از تقسیمات برشی در طراحی مدرن

در طراحی مدرن استفاده از تقسیمات برشی برای کاربری های متفاوت بسیار مهم و کارا است و می توان گفت یکی از اصلی ترین شاخصه های معماری مدرن، تقسیمات برشی هستند . در این تقسیم بندی‌ها تا جایی که امکان داشته باشد  مرز مشخصی بین اجزای مختلف ایجاد نشده و اجزای مختلف دکوراسیون اداری با حفظ کاربرد در هم آمیخته و تبدیل به یک جزئی مرکب خواهد شد.

پارتیشن کرو مدرن

با تلفیق کردن  خطوط قائم و کرو در گوشه ها در محیط هایی که محدودیت متراژ وجود دارد، در ایجاد معابر مناسب کارساز می باشد. در این طرح از مدل پارتیشن کرو مدرن استفاده شده و در ادامه به پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل منتهی می شود. در این ترکیب‌ها حرکت پلکانی تبدیل متریالی یا فرم باید رعایت گردد.

پارتیشن مدرن هلالی

در طراحی با در نظر داشتن افکت متریال مختلف در هر محیط و طراحی بر مبنای آن‌ها خروجی خوبی میتواند به وجود آورد.اکثرا ما شاهد تأثیر منفی انعکاس تصویر متریال در یکدیگر هستیم که به فرم‌های اصلی و اجزای مختلف دکوراسیون اداری از نظر بصری آسیب می رساند.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top