پارتیشن دوجداره MDF گلاس

پارتیشن دوجداره MDF گلاس

با اهمیت ترین موضوع در انتخاب پارتیشن این است که برای متریالی که در آن استفاده می شود هیچ محدوذیتی وجود نداشته باشد و همچنین قسمتی که اتصال ها ایجاد شده است در معرض دید قرار نگیرد. به این منظور ما MDF  گلاس را در پارتیشن های خود به کار برده ایم و به ظاهر آن زیبایی فراوانی بخشیده ایم. این نوعع از پارتیشن ها را ما با نام پارتیشن دوجداره MDF  گلاس در بازار ارائه  می دهیم.

قابلیت فنی پارتیشن های دو جداره MDF گلاس

پارتیشن دوجداره MDF  گلاس از نظر فنی مانند دیگر پارتیشن ها عمل می کند.این پارتیشن می تواند از نظر فنی عملکردی شبیه به شانل داشته باشد. پارتیشن دوجداره MDF  گلاس از لحاظ زیبایی منحصر به فرد می باشد و جلوه ای خاص به فضای شما خواهد داد.

 

پارتیشن دوجداره mdf گلاس 

 محدودیت در متریال و ابعاد آن وجود ندارد!

 پارتیشن های MDF  از نظر ارتفاع و ابعاد دارای محدودیت خاصی نمی باشد و می توان آن را در همه اندازه ها مورد استفاده قرار داد. از پارتیشن MDF  می توان در مکان هایی که ارتفاع زیادی دارند یا حتی ارتفاع آنها کم است نیز استفاده کرد.  پارتیشن دوجداره MDF گلاس امروزه به عنوان یکی از پارتیشن های مدرنن شناخته شده است.

طرح سمبلاست روی شیشه پارتیشن  MDF گلاس

یکی از آیتم های بسیار مهم در این نوع از پارتیشن ها قسمت کردن به شکل صحیح و مناسب  جهت  قاب های نورده پارتیشن دوجداره می باشد و می تواند  نور و ارتباط در بین فضاها را به وجود آورد و به هر میزان که بخواهید می توتنید این قابلیتش  را تنظیم کنید.طرح سمبلاست به عنوان دکوراتیو هم بسیار کار آمد است.

پارتیشن دوجداره mdf گلاس 

طرح کلاسیک پارتیشن دو جداره گلاس

برای ساخت این طرح سه جزء را با هم ترکیب کردیم. به این منظور پارتیشن دو جداره MDF  گلاس ، کوموتیشن و پارتیشن آگوستیک را به کار برده ایم. استفاده از این طرح نتیجه بسیار زیبا را در اختیار شما خواهد گذاشت. برای طراحی این مدل از پارتیشن استفاده از رنگ های مناسب و طرح های جدید بسیار کار آمد می باشد.

 

پارتیشن دوجداره mdf گلاس

پانل های ام دی اف های گلاس

پارتیشن های هلالی با شیوه های مختلف مورد اجرا می باشد؛ هم با  استفاده از  پانل  شیشه ای و همچنین  با به کار بردن پانل MDF  گلاس انجام خواهد شد. فریم این نوع از پارتیشن ها بسیار نازک است برای اجرا و نصب آن باید دقت زیادی به خرج داد. در این مدل از انواع شیشه های رنگی بسته به سلیقه مشتری قابلل استفاده خواهد بود.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top