پارتیشن دو جداره ام دی اف

پارتیشن دو جداره ام دی اف

پارتیشن دو جداره

پارتیشن های دو جداره با MDF های 16 میلیمتری ساخته شده که تمام لبه های MDF با نوار PVC عایق شده است.ضخامت پارتیشن دو جداره 2/13 سانتی متر است که به صورت کوتاه ، نیمه بلند ، بلند و همچنین تا ارتفاع سقف اجرا می شود.ارتفاع پارتیشن ها به عواملی مانند جریان گردشی هوا و عایق شدن از لحاظ صدا نیز بستگی دارد. در پارتیشن دو جداره از جداره های شیشهه نیز به صورت دو جداره استفاده می شود که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در محل و سلیقه مشتریان قابل تغییر خواهد بود. پارتیشن دو جداره  این قابلیت را دارند  که می توان  پرده های کرکره ای در بین جدار های شیشه را مورد استفاده قرار داد. پرده کرکره ها را می توان در طرح و رنگ های مختلف و با اندازه 16 میلیمتری اجرا کرد.  شیشه های نصب شده در دو طرف پرده کرکره از  نفوذ گرد و غبار بر روی پرده کرکره ها جلوگیری می کند. استفاده از پرده کرکره با مکانیزم سایه روشن ، امکان عبور نور در مواقع دلخواه را فراهم خواهد کرد. سیستم تنظیم ولومی در پرده کرکره ها جلوه زیبایی به پارتیشن ها می بخشد.

زیباترین و مرغوب ترین پارتیشن دو جداره

یکی از آیتم های مهم در انتخاب پارتیشن به عنوان دیوایدر های اداری محدودیت متریال مصرفی آن است  که در اکثر موارد  به ام دی اف های قابل نصب بر روی استراکچر بوده به طوری که اتصالات آن کاملا دور از چشم بیننده بوده است و هیچ اتصالی را دیده نمی شد تا متریال و طرح بروی ام دی اف به زیبایی تمام نمایش داده شود. با پیشرفت تکنولولوژی تولید ، ما اقدام به استفادهه از ام دی اف های گلاس تزئینی بروی پانل های پارتیشن کرده و جلوه ای خاص در محصولات تولیدی خود ایجاده کرده ایم.

قابلیت فنی پارتیشن های دو جداره ام دی اف های گلاس

این نوع از پارتیشن از لحاظ فنی همانند سایر مدل های تولیدی دارای  مشخصات فنی مشترک نیز می باشد و همان طور که گفته شد فقط  از لحاظ زیبایی و متریال مصرفی متفاوت بوده و کلیه مشخصات فنی سایر پارتیشن های دوجداره شانل و فیگارو را می تواند داشته باشد .که البته برای داشتن محسنات آگوستیک پارتیشن دوجداره فیگارو باید بصورت آگوستیک نیز تولید شود.

 

مزیت های استفاده از ام دی اف در تولید پارتیشن اداری 

1 - ابعاد و سایزهای مناسب و ایده آل شیت ام دی اف

2 - برش و شکل پذیری آسان

3 - مقاومت و ایستایی سطحی مناسب

4 - مقاومت داخلی ایده آل جهت اتصالات

5 - تنوع رنگ و طرح و بافت

خصوصیات ام دی اف ، این متریال را تبدیل به یکی از گزینه های مناسب جهت تولید مبلمان اداری و پارتیشن به خصوص در ایران کرده است و این  تنها بخشی از مزیت های این متریال می باشد.

 معایب استفاده از MDF در تولید پارتیشن اداری 

1 -  ام دی اف نسبت به متریال هایی مانند آلومینیوم ضعیف تراست.

2 -  در صورت استفاده از ام دی اف نا مرغوب  شکل ظاهری سطح پارتیشن ها  تغییر می کند.

3 - در صورت استفاده از اتصالات نا مرغوب  ساختار و شکل ظاهری پارتیشن ها تغییر خواهد کرد.

4 - مقاومت  ام دی اف نسبت به آلومینیوم در مقابل تغییر دمای محیط ، رطوبت و آب کمتر است.

هرچند معمولا محیط های بسته و  فضاهای اداری  شرایط نسبتا پایدار و مناسبی دارند  اما استفاده از ام دی اف دارای نقاط ضعفی نیز می باشد.

نقاط قوت پارتیشن های ام دی اف

1 - ظاهر زیبا و هماهنگ با سایر بخش های مبلمان اداری

2 - قیمت مناسب به نسبت پارتیشن آلومینیومی و سایر متریال ها

3 - زمان تولید کوتاه تر به نسبت پارتیشن آلومینیومی و سایر متریال ها

4 - سهولت در اجرا

5 - وزن کمتر پارتیشن ام دی اف نسبت به سایر متریال ها

6 - قابلیت جابجایی

7 - امکان تغییر ساختار پارتیشن ها پس از تولید و حتی پس از نصب

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top