پارتیشن خانگی متحرک

در جامعه امروز به کارگیری از پارتیشن در کلیه  فضاهای زندگی و کار دیده می شود. پارتیشن خانگی گروهی از  انواع پارتیشن ها است که کاربرد خانگی دارد. از این نوع پارتیشن برای تفکیک فضاهای خانگی استفاده می نمایند. اگرچه با توجه به جو متفاوت منازل مسکونی از فضای اداری به کاری گیری از مواد و ابزار متفاوت تر در این نوع پارتیشن به نسبت بیشتری دیده می شود.

یکی از مواردی که طرفداران بیشتری هم دارد ، پارتیشن چوبی است.

کاربرد پارتیشن خانگی در موضوع دکوراسیون داخلی منزل بسیار پر اهمیت است در نتیجه شناخت مدل های گوناگون پارتیشن های خانگی لوکس و نوین این مجال را به مصزف کننده می دهد که با آگاهی بیشتر و بهتری در خصوص دکوراسون داخلی منزلشان دست به انتخاب بزنند.

انواع پارتیشن خانگی

  • پارتیشن خانگی چوبی

این نوع پارتیشن ها بیشترین استفاده را در میان  متقاضیان پارتیشن دارندکه به دو دسته متحرک و ثابت تقسیم می شوند.

  • پارتیشن چوبی متحرک

پارتیشن چوبی متحرک در اصل همان پاراوان است که دارای  طرح ها و رنگ های متوع چوبی است. این پارتیشن های چوبی سایز بندی مشخصی هستند اما اگر کسی مایل به ساخت سایز مورد نظر خود باشدگروه پارت پارتیشن می تواند نیاز وی را برطرف سازد

  • پارتیشن چوبی ثابت

پارتیشن های چوبی ثابت در اصل دیوارهای چوبی ثابتی می باشند که طبق تقاضای مشتری نصب می گردد. به کارگیری  از خلاقیت و هنر در نصب این دیوارها از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • استفاده از پارتیشن های خانگی

پارتیشن های خانگی برای تفکیک بخش های گوناگون خانه ها در دکوراسیون داخلی به کار گرفته می شود. از این پارتیشن ها می توان برای تفکیک بیشتر قسمت های خانه  بهره گرفت  و یا اینکه از آن به منزله  طرح های شکیل در دکوراسیون داخلی جهت آراستگی خانه استفاده کرد. اگر چه به کارگیری از دیوارها برای به وجود آوردن بخش هایی با دسترسی کم در منازل صورت می پذیرد  اما گاها دیوارها سدی برای آراستگی منازل به شمار می آید. مثلا زمانی که می خواهید در کنجی از هال آپارتمانتان کتابخانه تعبیه کنید نا کار آمدترین روش به کارگیری از دیوار می باشد. در چنین شرایطی شما می توانید با بهره از پارتیشن خانگی جلوه  زیبایی  به خانه خود داده و نیز به آنچه میخواهید برسید.

پارتیشن متحرک منزل

پارتیشن متحرک منزل

پارتیشن متحرک منزل

پارتیشن متحرک منزل 3 مدل های جدید پارتیشن متحرک منزل با طراحی دکوراتیو و شیک

پارتیشن متحرک منزل 4 مدل های جدید پارتیشن متحرک منزل با طراحی دکوراتیو و شیک

پارتیشن متحرک منزل 11 مدل های جدید پارتیشن متحرک منزل با طراحی دکوراتیو و شیک

پارتیشن متحرک منزل 12 مدل های جدید پارتیشن متحرک

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top