پارتیشن خانگی ثابت

پارتیشن خانگی ثابت

امروزه پارتیشن به یکی از اعضای دکوراسیون منازل تبدیل شده است که کاربرد های مختلفی دارد. و علاوه بر زیبایی با هدف تفکیک فضا نیز از این پارتیشن ها استفاده میکنیم. 

موارد استفاده پارتیشن ثابت

  • منازل
  • اداره‌ها
  • رستوران‌ها
  • هتل‌ها
  • دکوراسیون‌های مدرن 

پارتیشن خانگی

انواع پارتیشن 

پارتیشن ها را به طور کلی به دو دسته ی تقسیم بندی میکنند

  • پارتیشن ثابت
  • پارتیشن متحرک (پاراوان)

پارتیشن ثابت: نوعی از پارتیشن ها هستند که بعد از نصب دیگر قابلیت جا به جا شدن ندارند. این پارتیشن ها به سقف یا دیوار نصب میشوند و دیگر نمیتوان مکان قرار گرفتن آن ها را تغییر داد. برای این نوع پارتیشن بندی نیاز است فضا اندازه گیری شود و بر طبق اندازه ها پارتیشن بنبه محصولی گفته می‌شود که در یک محیط به دیوار، سقف و یا زمین متصل می‌شود و قابلیت جابه جایی ندارد، شما برای سفارش این محصول باید ابتدا اندازه‌ی محیطی که می‌خواهید پارتیشن بندی کنید را اندازه گیری کنید تا سفارش طبق اندازه‌ی شما ساخته شود.

پاراوان یا (پارتیشن متحرک): پاراوان ها بر خلاف پارتیشن های ثابت قابل جا به جایی هستند که همین ویژگی باعث محبوبیت آن ها شده است. این پارتیشن ها اصولا چهار تکه هستند که در اصطلاح به آن ها لنگه میگویند. درباره ی این پارتیشن ها باید گفت در تمامی فضا ها قابل استفاده است. 

حالا شاید این سوال برای شما بوجود بیاید که کدام یک از این پارتیشن ها بهتر است؟

در جواب این سوال باید گفت که هر یک از این پارتیشن ها مزیت های خاص خود را دارند ولی درواقع پارتیشن ساده مقاومت بیشتری دارد و رسمی تر است. ولی در هر حال قابلیت جا به جایی داشتن پارتیشن های متحرک بسیار مهم است.

پارتیشن خانگی  رسا پارتیشن

انواع پارتیشن خانگی

۱-پارتیشن خانگی ثابت: همانطور که از نام آن مشخص است ثابت است و با پیچ و مهره ثابت میشوند. از انجاییکه این پارتیشن ها ثابت هستند باید در ارتفاع بالا نصب شوند. جنس این پارتیشن ها از آلومینیوم، چوب، فلز، ام دی اف، شیشه و… میباشد.

۲-پارتیشن خانگی متحرک: تنوع رنگی این نوع پارتیشن ها بسیار زیاد است و باعث طرفداری بیش از حد این نوع پارتیشن هاست. این پارتیشن ها سایز بندی مشخصی دارند

 مزایای خرید و قیمت پارتیشن ثابت (دیوار کاذب)

دیوار ثابت وزن بسیار کمی دارد و جالب است بدانید در هنگام زلزله میتواند مقاومت ساختمان را بالا ببرد و در صورت خرابی بخاطر وزن کم آسیب چندانی وارد نمیکند

همین سبکی وزن باعث صرفه جویی در زمان میشود و کارگران با سرعت بیشتری کار میکنند. 

 دسترسی راحت و سریع به تاسیسات الکتریکی ساختمان

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top