پارتیشن خانگی - پارتیشن منزل ب

پارتیشن خانگی - پارتیشن منزل  ب

به منظور تفکیک و جدا کردن قسمت هایی از خانه خود لزوما نباید دیوار بکشید. برای این کار می توانید از انواع مختلف پارتیشن خانگی استفاده کنید که هم می تواند به دکوراسیون خانه شما زیبایی ببخشد و هم به مجزا کردن فضاهای داخلی منزل شما کمک نماید. در بیشتر موارد برای ساخت پارتیشن خانگی از فلز، پارچه، پی وی سی، چوب و ... نیز استفاده می شود. یکی از با اهمیت ترین موضوعاتی که می تواند تاثیر بسیار زیادی در منحصر به فرد شدن پارتیشن داشته باشد، شیوه طراحی و به خصوص ساخت آن است. از پارتیشن ها در اکثر موارد برای خانه هایی استفاده می شود که بر اساس پلان باز ساخته شده اند. 

پارتیشن خانگی می تواند به شما کمک کند که در صورت نیاز قسمت ناهارخوری خود را با پذیرایی از هم تفکیک نمایید و یا اینکه در شرایطی که خانه شما دارای 1 اتاق خواب است بخواهید قسمتی را برای خود و یا فرزندتان جدا کنید. در این شرایط پارتیشن می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. پارتیشن های خانگی دارای انواع متنوعی می باشد که ما در اینجا می توانیم نمونه هایی از مدل های آن را به شما معرفی کنیم.

پارتیشن خانگی

پارتیشن با میله فلزی

یکی از انواع بسیار زیبای پارتیشن های خانگی به کار بردن میله های فلزی باریک و زیبا نیز می باشد. این نوع از پارتیشن می تواند مناسب برای جدا کردن قسمت ورودی منزل، جدا کردن ناهاری خوری و مواردی این چنینی نیز باشد. در عین حال می توانید در کنار و یا روی این میله ها از چوب هم برای هر چه زیباتر شدن آنها نیز استفاده کنید. اگر به دنبال این هستید که این پارتیشن را خاص تر کنید بهتر است از یک یا دو صندلی که طرح آن ساده باشد استفاده کنید.

پارتیشن خانگی

پارتیشن با استفاده از گیاه بامبو

خیزران یا همان گیاه معروف بامبو که از آن در طراحی و ساخت پارتیشن های خانگی امروزی نیز استفاده می شود. ویژگی های گیاه بامبو از جمله سبک بودن، دوام و رنگ چوبی زیبا می باشد که باعث شده ابزاری بسیار مناسب برای پارتیشن به حساب آید. در دنیای مدرن دکوراسیون، استفاده بسیار زیادی از این نوع پارتیشن ها می شود. همچنین ویژگی های دیگر گیاه بامبو عبارتند از:

  1. جلوگیری کردن از فرسایش خاک
  2. دارای خواص آنتی باکتریال
  3. حفاظت از محیط در برابر باد و طوفان
  4. دارای قابلیت از بین بردن آلودگی هوا

پارتیشن خانگی

پارتیشن آکواریوم

پارتیشن آکواریوم را می توان یکی از منحصر به فرد ترین و مدرن ترین انواع پارتیشن ها دانست که امروزه استفاده بسیار زیادی از آن در فضاهای خانگی می شود. یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که می خواهند پذیرایی منزل خود را از قسمت ناهار خوری جدا کنند، پارتیشن آکواریوم می باشد . این پارتیشن می تواند حس زندگی و شادی را در محیط خانه شما به وجود آورد. خلاقانه ترین پارتیشن در نوع خود می باشد که دارای جذابیت بسیار بالایی خواهد بود.

پارتیشن چوبی

به صورت کلی پارتیشن چوبی به دو گروه ثابت و متحرک تقسیم می شود:

  • پارتیشن ثابت خانگی

پارتیشن های چوبی ثابت در واقع همان دیوارهای چوبی ثابتی می باشند که با بکارگیری ایده های گوناگون موجب زیبایی دکوراسیون داخلی می شوند.

  • پارتیشن متحرک خانگی 

این مدل پارتیشن در طرح ها و رنگ های گوناگون چوبی ساخته می شود. این نوع پارتیشن های چوبی در اندازه های معینی می باشند ولی بر اساس نیاز مشتری می توان در ابعاد دیگر نیز تولید کرد.

پارتیشن خانگی امکان جابجایی دارد یعنی پارتیشن خانگی را می توان در هر فرم و حالتی تولید و اجرا کرد. 

پارتیشن چوبی

امتیاز دهید
امتیاز 3 از 5 توسط 2 کاربر

نظرات و پیشنهادات

Top