پارتیشن جدا کننده اتاق

به کارگیری از دیوارهای مشبک چوبی یا استفاده از پرده های چند کاره به منظور دیوارهای جدا کننده اتاق پذیرایی و غذاخوری از هم در آپارتمان های نقلی کارآمدترین ابزار یشنهادی ماست.

  مدل و طرح های متنوع دیوارهای جدا کننده مناسب با اتاق پذیرایی

به علت متراژ پایین فضای داخلی آپارتمان های امروزی طرح های کارآمد فرائانی جهت کاربرد بهینه از کل فضا به وسیله استادان این رشته ارائه شده است که در کلیه قسمت های  دکوراسیون داخلی می توان از آن استفاده کرد . با بهره مندی از پارتیشن ها و دیوارهای متحرک چوبی یا در اصل پانل های آماده که از جنس چوب می باشند می شود اتاق پذیرایی را از  قسمت نشیمن ویا در بعضی موارد از اتاق خواب مجزا ساخت.

  • دیوارهای جداکننده در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن:

بعضی بر این باورند به کارگیری از دیوارهای آماده محوطه خانه را دلگیر یا بسته می کند در نتیجه برای این دسته دیوارهای مشبک مناسب ترین گزینه می باشد . این دیوارها ضمن برخورداری از زیبایی، به خوبی نور را نیز انتقال می دهد. طرح های روی این دیوارها با برش به وجود آمده اند و به همین خاطر سبب خفگی یا دلگیر شدن محوطه نمی گردد.

  • قفسه های کاربردی دیوارهای جدا کننده چند منظوره:

واژه کاربردی بودن دقیقا در خور این کونه از دیوارهای جداکننده فضای داخلی می باشد زیرا ضمن آنکه بر جداکردن قسمتی برای جای گیری وسایل و محل مناسبی برای گذاشتن لوازم تزیینی می باشد. از نظر بصری این گنجه و قفسه محیط وسیع و باز اتاق را به یک اتاق نشیمن و یک اتاق غذاخوری جدا از هم تبدیل می کندو در عین حال فضایی یک دست به وجود می آورد. این قفسه همچنین مکانی فوق العاده برای نشان دادن گلدان ها و وسایل تزئینی مورد علاقه شما است و از گنجه زیرین آن نیز می توانید برای جای دادن وسایل دیگر استفاده نمائید.

  • پارتیشن های طرح دار نوعی دیگر از دیوارهای جدا کننده :

با به کارگیری از جداکننده های طرح دار چوبی می توانید مانند استایل قدیمی به اتاق خود زیبایی به ارمغان بیاورید و همچنین بر تهیه فضایی خصوصی در اتاق خواب مستر جذابیت تزئینی اتاق را نیز بالا ببرید.

  • پرده های همه کاره ای که دیوارهای جداکننده هستند:

در تصاویر مشاهده می کنید که پرده ای جهت تفکیک فضای نشینمن در قسمت پشت مبلمان و یا محل قرار گیری تلویزیون نصب شده است که می شود از این گروه از لوازم هم به منظور دیوارهای تفکیک کننده (بستگی به جنس و متریال دارد) متنوع استفاده کرد. 

دیوارهای جدا کننده

دیوارهای جدا کننده

دیوارهای جدا کننده

دیوارهای جدا کننده

دیوارهای جدا کننده

دیوارهای جدا کننده

دیوارهای جدا کننده

دیوارهای جدا کننده

دیوارهای جدا کننده

دیوارهای جدا کننده

دیوارهای جدا کننده

دیوارهای جدا کنندهدیوارهای جدا کننده

دیوارهای جدا کننده

دیوارهای جدا کننده

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top