پارتیشن اداری دوجداره MDF

پارتیشن اداری دوجداره MDF

 با استفاده از پارتیشن اداری می توان فضایی زیبا و با نظم در اداره ها و شرکت های خصوصی نیز ایجاد کرد. با استفاده از پارتیشن های اداری می توان فضای ارتباط بین کارمندان یک موسسه را وسیع تر نمود. پارتیشن اداری می تواند به شما کمک کند که فضای اداره خود را به هر اندازه ای که هست به بخش های مختلفی تقسیم کنید و کارمندان را با توجه به حیطه کاری آنها در بخش مخصوص قرار دهید. این نوع از پارتیشن ها می تواند فضای خوبی  برای ارتباط برقرار کردن بین کارمندان باشد. پارتیشن اداری بهترین روش برای بهره بردن بهینه از فضا می باشد اما باید در نظر داشته باشید که ارتفاع و ابعاد این پارتیشن ها می تواند تاثیر گذاری متفاوتی برای شما داشته باشد.

 MDF پارتیشن اداری دوجداره  

بهتر است بدانید در شرایطی که تعداد لت های پارتیشن اداری به منظور استفاده بهینه از فضا افزایش دهید، در مقابل باعث می شوید که از نظری سرو صدا و از نظر نگاه های افراد دیگر میزان مزاحمت ها را افزایش دهید. اما در هر صورت استفاده از پارتیشن در فضاهای اداری در مقایسه با نداشتن فضای خصوصی بهتر می باشد. یکی دیگر از مهم ترین نکات در نصب پارتیشن  اداری در نظر گرفتن اندازه پارتیشن و به علاوه شکل قرار گرفتن آن است که باید با دقت انجام شود. 

جنس پارتیشن اداری

در بیشتر مواقع برای ساخت و طراحی پارتیشن اداری از چوب های MDF  استفاده می شود. دلیل استفاده از این نوع چوب ها در ساخت این پارتیشن ها استحکام و همچنین زیبایی  آنها می باشد. چوب های MDF  در برابر صدا عایق بسیار خوبی می باشد. برای ساخت این نوع از پارتیشن ها شیشه هم استفاده می شود. ویژگی بارز استفاده از شیشه در پارتیشن اداری علاوه بر عایق بودن در برابر صدا، عایق بودن در برابر حرارت نیز می باشد. اکثرا هم چوب های MDF را با شیشه ترکیب کرده و شکلی زیبا به آن می دهند.

  MDF پارتیشن اداری دوجداره

اندازه ارتفاع پارتیشن های اداری بین 4 تا 7 فوت متغیر می باشد. اندازه این پارتیشن اداری به فضا وچگونگی محیط کاری افراد بستگی خواهد داشت. اما بهتر است که از پارتیشن های اداری دوجداره و با اتفاع بلند استفاده کنید. چرا که می تواند در این صورت عایق بهتری در برابر صداها و کنجکاوی افراد باشد. در ساخت پارتیشن های اداری دوجداره MDF  از چوب پنبه در داخل فضای خالی آنها استفاده می شود. این کار باعث جلوگیری از رفت و آمد صدا خواهد شد.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top