پارتیشن اداری آماده ، مدرن ، چوبی ، متحرک ، آلومینیومی

پارتیشن اداری آماده ، مدرن ، چوبی ، متحرک ، آلومینیومی

امروزه برای تفکیک فضاهای بزرگ از پارتیشن ها استفاده میکنند که یکی از پرکاربردترین این پارتیشن ها پارتیشن های اداری ثابت هستند. این پارتیشن اداری آماده ، مدرن ، چوبی ، متحرک ، آلومینیومی مزایای بسیار زیادی از جمله اماده شدن سریع و قیمت مقرون به صرفه میتواند داشته باشد. با استفاده از این پارتیشن ها میتوان فضاهای کوچکتری ایجاد کرد که کاربرد بیشتری داشته باشد 

انواع پارتیشن های اداری ثابت

پارتیشن چوبی

پارتیشن آلمینیومی

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن

پارتیشن‌های اداری ثابت چوبی

از این نوع پارتیشن ها علاوه بر فضا سازی معمولا برای ایجاد یک فضای سنتی استفاده میکنند. این چوب ها بسته به نیاز مشتری میتواند از جنس چوب جامد و یا با روکش MDF تهیه شده باشد. 

پارتیشن های اداری ثابت آلومینیومی

این پارتیشن ها از جنس آلمینیوم میباشند که به عنوان محکم ترین و با دوام ترین نوع پارتیشن شناخته میشوند . علاوه بر این این پارتیشن ها در سریع ترین زمان ممکن و به آسانی نصب میشوند.

پارتیشن‌ های اداری ثابت شیشه‌ای

این پارتیشن ها میتوانند نقش بهترین پارتیشن برای دفاتر مدرن را ایفا کند و به زیبا سازی و شیک جلوه دادن محیط کمک بسیار زیادی میکند و جالب است بدانید برخلاف تصورات عامیانه استفاده از پارتیشن های شیشه ای هزینه ی زیادی در بر ندارد. این پارتیشن ها باعث روشنایی محیط میشود و علاوه بر این سازمان هایی که مایلند رنگ های اصلی کسب و کار خود را روی پارتیشن مارک کنند میتوانند با انتخاب پارتیشن شیشه ای به هدف خود برسند. تمایل اکثر افراد بر این است که محیطی که در آنجا کار میکنند روشن باشد و پارتیشن شیشه ای میتواند نیاز آن ها را بر آورده کند.   

پارتیشن شیشه ای

انتخاب پارتیشن مناسب

ابتدا باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای خرید پارتیشن ابتدا با مشاوره صحبت کنید تا بهترین گزینه را بر حسب نیاز خود انتخاب کرده و در جهت خرید آن  گام بردارید. از آنجایی که پارتیشن های اداری ثابت انواع مختلفی دارند انتخاب برای شما پیچیده تر خواهد بود. این نکته بسیار مهم است که پارتیشن اداری آماده ، مدرن ، چوبی ، متحرک ، آلومینیومی باعث تفکیک فضای اداری است ولی اینکه کدام نوع پارتیشن برای محیط کاری شما مناسب تر است نیز کاری دشوار است. قیمت پارتیشن های اداری بر اساس نوعی که انتخاب میکنید متفاوت میباشد.   

پارتیشن اداری 

مزایای استفاده از پارتیشن اداری

نصب سریع و آسان

تقسیم بندی محیط به فضای کار شخصی

زیباسازی فضا

رفع ایرادات معماری 

استفاده بهینه از فضاهای مرده

ایجاد نور بیشتر

ایجاد فضای شخصی برای هر کاربر

امکان دسترسی دید برای مدیران بر نحوه ی عملکرد کاربران

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top