پارتيشن شيشه اي با پروفيل آلومينيوم

پارتيشن شيشه اي با پروفيل آلومينيوم

این مدل از انواع پارتیشن با استفاده از شمش جهانی تولید می شود و ما می توانیم با پروفیل به دست آمده یک محصول با کیفیت را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم. یکی از تفاوت های مهم پارتیشن شیشه ای با پروفیل استحکام و مقاومت زیاد پروفیل به کار رفته می باشد که این ویژگی از به وجود آمدن تاب خوردگی و ایجاد لرزش شیشه جلوگیری خواهد کرد.

پارتيشن شيشه اي با پروفيل آلومينيوم  

 تضمین رنگ پروفیل به مدت ۵۰ سال

یکی دیگر از خصوصیات پارتیشن شیشه ای با پروفیل این است که پروفیلی که در آن استفاده می شود دارای رنگ پذیری بالا بوده و ماندگاری رنگ کوره های آن از استقامت زیادی برخوردار است. پروفیل های به کار رفته در این نوع از پارتیشن طی انجام آزمایشات زیادی کیفیت و استقامت خود را به اندازه کافی ثابت کرده است. ما به منظور نصب نمودن پارتیشن شیشه ای با پروفیل از اتصالات استاندارد و یک گروه کاملا حرفه ای به کار می گیریم و در سریع ترین زمان ممکن آن را نصب خواهیم کرد.

امکان جابجایی پارتیشن شیشه ای با پروفیل

مقاومت، استحکام و کیفیت پروفیل های به کار گرفته شده در پارتیشن شیشه ای با پروفیل سبب شده است که در شرایطی که نیاز به جابجایی محل باشد امکان جابجایی پارتیشن شیشه ای با پروفیل وجود داشته باشد و به راحتی می توان با ایجاد تغییر در تیغه چینی ، پارتیشن را از محل اولیه جمع کنیم و بعد آن را در محل جدید بدون ذره ای مشکل و آسیب زدن به پارتیشن نصب کنیم. با این کار دیگر لازم نیست که هزینه ای مجدد پرداخت نمایید.

پارتيشن شيشه اي با پروفيل آلومينيوم  

پارتیشن شیشه ای سایمون

پارتیشن شیشه ای سایمون به دلیل ظرافت زیادی که دارد بسیار زیبا می باشد. برای ساختن این نوع از پارتیشن این امکان وجود دارد که شیشه های دو جداره و تک جداره در آن به کار گرفته شود. معمولا در پارتیشن هایی که شیشه در آنها استفاده شده است از آنجایی که رنگ اختصاصی ندارند، درهمه فضاها می توان از آنها استفاده کرد. در پارتیشن شیشه ای سایمون امکان استفاده از شیشه های دو جداره با ضخامت ۲۶ میلیمتر که شامل دو لایه شیشه ۶ میلیمتر سیکوریت و گاز آرگون میانی می باشد. این مدل شیشه در مکانهایی بکار می رود که بیشترین میزان آکوستیک را می خواهیم ایجاد شود .لازم به ذکر است که شیشه های دو جداره در پارتیشن هایی استفاده می شود که به صورت تمام قد می باشد و پارتیشن تا سقف ادامه می یابد. به دلیل اینکه در پارتیشن های شیشه ای کوتاه، شیشه دو جداره استفاده نمی شود و از شیشه های تک جداره در ضخامت ۱۲و ۸ میلیمتری بکار برده می شود که جنس این شیشه ها مرغوب می باشد و در پارتیشن هایی کاربرد دارد که به شکل نیم قد و کوتاه است و میزان کامل آکوستیک مکان نیاز نیست که در این زمان منطقی است که به ضخامت شیشه را افزایش دهیم و از شیشه تک جداره بکار بریم.

نصب پارتیشن شیشه ای سایمون

در این زمان محصولات تولید شده در کارخانه بسته بندی می شود و به مکان مورد نظر منتقل می شود تا توسط تکنسینهای شرکت به درستی در مکان قرار گیرند و معمولا زمان مورد نیاز برای نصب به دلیل ساخت مدولار محصول، بسیار کوتاه می باشد. پارتیشن شیشه ای سایمون در کارخانه و بعد از تولید قابها اسمبل می شود و به طور کامل چک و کنترل می شود و سپس بر اساس اطلاعاتی که از مکان قرارگیری محصول داریم ، بخش های مهم آن ریاسمبل می شود تا امکان انتقال آن به محل به منظور نصب به آسانی صورت گیرد . 

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای با شیشه دو جداره

برای ساختن این نوع از پارتیشن این امکان وجود دارد که به جای شیشه تک جداره، شیشه دو جداره با ضخامت هایی از ۱۲ میلیمتر تا ۲۶ میلیمتر را به کار برد. به منظور تولید شیشه های دوجداره در کارخانه از متریال مرغوب به منظور کیفیت و مقاومت این نوع شیشه ها استفاده می شود. به علاوه این نوع از پارتیشن شیشه ای از قیمت خوبی برخوردار می باشد.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top