پارتيشن دوجداره شانل

پارتيشن دوجداره شانل

پارتیشن دوجداره شانل فلکسیبل ترین مدل پارتیشن است. بطوری که در ابعاد طولی و ارتفاع آزاد قابل نصب و اجرا خواهد بود. در این نوع از پارتیشن هر میزان را پانل و هر میزان آن را پنجره و کرکره می توانید انتخاب کنید. همینطور در این مدل فرم تازه ای ایجاد کرده و طی آخرین اصلاحات با اضافه کردن ستون های فریمی، زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

خصوصیات پارتیشن دوجداره شانل

در پارتیشن دوجداره شانل ۵ لایه ام دی اف ملامینه با قطر ۱۶ میلیمتر مورد استفاده قرار گرفته  که این امر استحکام آن را منحصر بفرد خواهد کرد.در پارتیشن دوجداره شانل میان ستون های جانبی و تیرهای افقی فضایی ایده آل برای کلیه کابل های برق ،یو پی اس، تلفن ، شبکه و سایر کابل های مورد نیاز بطور تقریبا نامحدود قرار داده شده که این امر شما را از استفاده داکتهای رو کار که ظاهری نامناسب به دکوراسیون می دهد، بی نیاز خواهد کرد.شبکه ۵ لایه پارتیشن های دو جداره شانل به ما این امکان راخواهد داد که کلیه نقاط دیواری به صورتت داخلی به یکدیگر ارتباط داشته و ما بتوانیم براحتی تمامی کابلها و سیمهای مخابراتی و شبکه های داخلی و ... را جابجا نماییم.

 پارتیشن دو جداره ام دی اف شانل می تواند دیوار کاملی برای ایجاد یک اتاق استاندارد را به وجود آورد. با استفاده از این، علاوه بر ایجاد دیوار جدا کننده مستحکم ،نیاز به دکور روی دیوار نیز مرتفع خواهد شد. ساخت و جدا کردن یک اتاق با استفاده از این محصول هم می تواند تا ارتفاع کامل سقف ایجاد شده و بطور کلی این اتاق کاملا از فضای پیرامون خود جدا شود. که البته در این صورت حتما باید از نظر سیرکولاسیون و تامین سیستم برودتی بطور مستقل مجهز به پانل های دمشی جداگانه بوده و هم از نظر تامین نور نیز باید در طراحی پانل و شیشه خور کافی برای پارتیشن در نظر داشت.که البته پارتیشن دو جداره ام دی اف شانل کاملا قابلیت تغییر به هر میزان شیشه خور را دارد و این نوع به سبب دارا بودن ۵ لایه میانی و پانل قابلیت نگه داری هر آویزی را بر روی خود قرار داده و تقریبا همانند دیوارهای ماسونری کاملاا قابل اتکا می باشد و به دلیل  دارا بودن پانل های تزئینی، نیاز شما را به رنگ و هر تزئین دیگری مرتفع خواهد کرد.

فرم های کوتاه پارتیشن دو جداره ام دی اف شانل

در این فرم ها، ارتفاع پارتیشن دو جداره معمولا در استانداردهای کار گروهی که در اتفاع ۱۲۰ الی ۱۳۰ می باشد ،طراحی می شود. البته بنا به کاربری ارتفاع قابل تغییر است و اندازه پانل و شیشه خور نیز به کاربری مورد نیاز بستگی خواهد داشت. در طراحی آن استفاده از قفسه ها و کمدها در خطوط عرضی پارتیشن  دکوراسیون شما را زیباتر می کند.

ام دی اف شانل کوتاه و بلند

استفاده از پارتیشن شانل در دو ارتفاع کوتاه و بلند در کنار هم نما یی خاص به فضای کاری شما می دهد و همسانی بسیار زیبایی به وجود می آورد که این امر در برندینگ و ایجاد محیط اداری خاص کمک زیادی می کند.

طرح مدرن پارتیشن ام دی اف شانل

در این طرح از تقسیم بندی و رنگ های انتخابی مدرن که از رنگ اصلی سازمانی گرفته شده استفاده می شود و این پارتیشن در سه ارتفاع متفاوت ۲۱۰ ، ۲۴۰ و ۲۷۵ مورد طراحی قرار گرفته است. پارتیشن ام دی اف شانل با تغییر در ابعاد، رنگ نوع ام دی اف و تقسیم بندی فرم ها، ظاهری متفاوت را به شما ارائه خواهد داد.

تولید مدولار پارتيشن دوجداره

پارتیشن دوجداره شانل، مدولار است و این امر باعث می شود که شما بتوانید این محصول را در صورت نیاز از محل نصب قبلی جمع  نمایید و با تغییر سایز دادن مجدد آن در محل جدید خود با کمترین هزینه نصب کنید.

اجرای درب پارتیشن مخفی در پارتیشن شانل

در این نوع درب ها کاملا فرم و تقسیم بندی پارتیشن دوجداره در درب ها پیاده می شود و با استفاده از یراق آلات داخلی تشخیص درب از پارتیشن مجاور به سختی امکان پذیر خواهد بود. این نوع درب ها در فضاهایی که تعداد درب ها زیاد است نمی خواهیم تعدد دستگیره ها و درب ها به طراحی کلی لطمه ای بزند. بنا براین درب هایی طراحی می کنیم که در مجاورت پارتیشن دو جداره ام دی اف بالاترین همسانی را دارد و در یک نگاه نتوان آن را  تشخیص داد.

 

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top