پارتيشن تک جداره ام دی اف

 پارتيشن تک جداره ام دی اف

پارتيشن تک جداره ام دی اف

از پارتیشن های ام دی اف اعم از تک جداره و دو جداره به منظور  پارتیشن بندی محیط های اداری و تجاری و مسکونی استفاده می شود از  این پارتیشن های   ام دی اف جهت  تفکیک به شکل  موقت یا دائمی استفاده می شود، پارتیشن ام دی اف علاوه بر جداسازی فضا  از با اهمیت ترین آیتم های دکوراسیون محیط کار  به شمار میرود و همچنین با بکارگیری از نوع پارتیشن دوجداره ام دی اف عایق صوت و حرارت میباشد و از به هدر رفتن انرژی جلوگیری میشود.

سرعت عمل بالا در نصب پارتیشن های ام دی اف سبب میشود که وقت سازمان و پرسنل تلف نگردد زیبایی و دکوراتیو بودن پارتیشن ام دی اف و نیاز نداشتن به تزئینات از جمله رنگ و کاغذ دیواری و ....

تنوع رنگ و طرح با قابلیت ترکیب رنگ بدنه و نوارها در پارتیشن ام دی اف که شامل تک جداره و دو جداره میشود با در نظر گرفتن سلیقه یا طرح مصوب .قابلیت حمل و جابجایی آسان ویا تغییر موقعیت پارتیشن ام دی اف.

قابلیت ضد آب نمودن بدنه پارتیشن ام دی اف با بهره بردن از تکنولوژی نانو. قابلیت افزایش ضریب عایق صوتی با استفاده از فوم در داخل جداره پارتیشن ام دی اف.از فرقهایی که پارتیشن ام دی اف با پارتیشن اداری و پارتیشن دو جداره دارد این است که در پارتیشن ام دی اف قاب و چارچوب  دور پارتیشن از ام دی اف هست.

در پارتیشن ام دی اف همان طور که می دانید یکی از آیتمهای انتخاب پارتیشن اداری برای دیوار کم بودن مواد مصرفی میباشد که عموما به ام دی اف های قابل نصب روی فریم بوده به شکلی که اتصالات آن کاملا از چشم بیننده مخفی بوده ومشتری  هیچ اتصالی را ندیده تا مواد و طرح بروی ام دی اف به زیبایی بسیار نمایش داده شود پارتیشن ام دی اف  را میتوان گفت که به نوعی زیباترین و مدرنترین نوع از گروه  پارتیشن ها می باشد

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top