مقالات مزیت استفاده از پارتیشن های اداری

مقالات مزیت استفاده از پارتیشن های اداری

در محیط های کاری که دارای فضای باز هستند به منظور بهبود و همین طور افزایش ارتباط و فضای کاری مناسب  پارتیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد که در فضای اداری معمولی، استفاده از پارتیشن اداری بر ارتباط کارمندان بسیار تاثیر گذار خواهد بود و از این جهت می توان از فضای فعلی  بهترین و بیشترین استفاده را کرد.

در انواع  پارتیشن اداری همیشه دیوارهای کوتاه با درهای غیر نرمال دیده می شد  که فقط برای تقسیم بندی فضا استفاده شده و امکان حفظ حریم شخصی وجود نخواهد داشت و در این مدل پارتیشن بندی توصیه می گردد پرونده ها اشخاص دیگر و اشیاء شخصی خود را برروی میز نگذارند.

 

مزایای پارتیشن اداری

به منظور تزئین پارتیشن اداری می توانید عکس های خانوادگی، لوازم مورد نیاز و حتی افتخاراتی را که دریافت نمودید، روی میز کار خود قرار دهید. زیبایی و راحتی کارمندان در فضای کاری دارای اهمیت زیادی است و با طراحی یک دکوراسیون اداری فوق العاده میزان بهره وری  افزایش خواهد یافت.

ممکن است با استفاده از پارتیشن اداری برای بعضی کارمندان سوء تفاهم ایجاد شود و با خیال اینکه همکارش صدایش را نمی شنود، بلند تر و به حالت فریاد حرف بزند.براین اساس میتوانید از پارتیشن دو جداره استفاده کنید اما در محیط اداری استفاده از تلفن بسیار معقول تر می باشد و حتی اگر از پارتیشن های نصفه هم استفاده شده باشد شما بدون نیاز به فریاد و یا تلفن هم به آرامی می توانید با یکدیگر صحبت کنید.

از دیگر مزیت ها ودلایل دیگر استفاده از پارتیشن اداری  جلوگیری از تجمع در سالن می باشد و همکاران می توانند در ناحیه پارتیشن بندی شده با هم صحبت کنند.در چیدمان فضای پارتیشن بندی شده توصیه ما این است که برای جلوگیری از تمرکز افراد بروی وظایف شما قسمت جلوی میز روبروی درب پارتیشن اداری قرار داده نشود.

به منظور کاهش میزان سمعی و بصری بودن اطاقکی که با پارتیشن اداری ایجاد شده است باید میزان لت های پارتیشن را افزایش داده و شما با این روش از میزان مزاحمت هایی که در فضای باز وجود دارد خلاص خواهید شد. در انتخاب پارتیشن اداری برای به دست آوردن بهترین نتیجه باید اندازه و نوع پارتیشن و همین طور نحوه قرار گیری پارتیشن را با دقت انتخاب کنید زیرا رعایت تمامی این مواردد برروی محیط کاری تاثیر مستقیم خواهد داشت.

برای انتخاب بهترین نوع پارتیشن در ابتدا باید هدف از انجام این کار را مشخص کنید.به ویژه اگر شرکت کوچکی دارید و به دنبال فضایی با محیط ساکت تر می باشید. استفاده از پارتیشن اداری برای کارمندان فضای خصوصی را ایجاد می کند که همین فضا میزان مزاحمت ها را کاهش می دهد و در نتیجه آن محیطی ساکت تر را به وجود می آورد و نتیجه آن افزایش اعتماد به نفس کارمند برای انجامم کار و همین طور افزایش میزان بهره وری آنها خواهد بود. پارتیشن اداری برای کارمندان مالی شرکت بسیار عالی بوده و میزان دسترسی دیگران به اطلاعات مالی را کمتر می کند.

استفاده از پارتیشن در رنگ های مختلف تاثیر به سزایی در فضا سازی و ایجاد تنوع کاری دارد و برای افزایش زیبایی می توانید با مبلمان کاری خود هماهنگ کنید و بر میزان جلوه فضای کاری بیافزایید. پارتیشن های اداری را می توان از تولید کننده ها به صورت عمده و با قیمت مناسب تری درطرح ها و رنگ های گوناگون تهیه نمود. بدینوسیله می توان مطمئن شد که با دیگر لوازم دفترهمخوانی دارد وو به آن فضایی معمارانه و زیبا خواهد بخشید. با داشتن جا برای پوشه ها، سیم ها، کلیدها و دیگر لوازم مورد نیاز درارتباطات روزمره، آنها نقش یک دفترخصوصی را ایفا کرده و امکان برقراری تعاملل فردی را نیز فراهم می کند. اگرشرکتی پی ببرد که پارتیشن ها با نیازشرکت متناسب نمی باشد، می توانند تغییراتی را در پارتیشن اداری به وجود آورند و با قیمت مناسب فضای موردنظرخود را طراحی نمایند. پارتیشن ها میتوانند ظاهری حرفه ای داشته باشد به علاوه با رنگ بندی دفترهمخوانی داشته و محیط گرمی را برای کارمندان ایجاد کند.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top