تفاوت پارتیشن دوجداره و تک جداره

تفاوت پارتیشن دوجداره و تک جداره

همانطور که همه شما هم می دانید از پارتیشن ها به منظور تفکیک فضاها در ادارات و یا در منازل نیز استفاده می شود. پر کاربردترین استفاده از پارتیشن در فضاهای اداری به منظور جدا کردن کارمندان و ایجاد یک فضای خصوصی برای مدیران و ... می باشد. از پارتیشن می توان در اندازه های مختلفی استفاده نمود. استفاده از این نوع جداکننده از سالهای پیش مورد استفاده قرار می گرفت. در مدل های قدیمی تر حتما باید پارتیشن تا بالای سقف نصب می شد. این نوع پارتیشن ظاهر خوبی نداشت و می توان گفت دارای عیب هایی بود. اما با گذشت زمان مدل های جدیدی از پارتیشن تولید شد که ارتفاع آن را با توجه به نوع نیاز افراد می تواند تنظیم کرد و می توان حتی با ارتفاع بسیار کوتاه هم آنها را نصب کرد.

در بیشتر ادارات از پارتیشن های دوجداره و تک جداره استفاده می شود. این 2 نوع پارتیشن با استفاده از مواد اولیه برابری استفاده می شود. اما تفاوت هایی بین این 2 نوع پارتیشن وجود دارد. ما در زیر تفاوت های این پارتیشن ها را شرح داده ایم.
 

پارتیشن تک جداره

ظاهر این نوع از پارتیشن ها بسیار ساده می باشد و مدل های آن در مقایسه با مدل های پارتیشن دوجداره متنوع نیست. بهتر است بدانید که در پارتیشن تک جداره نمی توان از برخی لوازم جانبی مانند پرده کرکره ای نیز استفاده کرد. در نمای بیرونی این نوع از پارتیشن اتصالاتی وجود دارد که جزء مزایای پارتیشن تک جداره به حساب می آید. این امر باعث می شود تا به راحتی بتوان پارتیشن را جابه جا کرد و یا آن را به جای دیگری منتقل نمود. نصب کردن پارتیشن تک جداره مدت زمانی کمتری به نسبت نیاز دارد.

تفاوت پارتیشن دوجداره و تک جداره 

پارتیشن دو جداره

برخلاف پارتیشن تک جداره این نوع از پارتیشن از داخل اتصالات آن انجام شده است. شاید این امر در انتخاب شما تاثیر گذار باشد اگر بدانید که یکی از مهم ترین تفاوت های پارتیشن تک جداره و دوجداره این است که پارتیشن تک جداره دارای قیمت بسیار کمتری می باشد. ان مزیت برای افرادی که هزینه برای آنها مهم است نقش زیادی در انتخاب نوع پارتیشن دارد. این در شرایطی است که پارتیشن دوجداره چیزی در حدود 2 برابر تک جداره هزینه دارد. از مهم ترین تفاوت هایی که پارتیشن دوجداره دارد این است که در مدل های متنوعی تولید می شود. 

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top