ایده های نصب پارتیشن در هتل ها

ایده های نصب پارتیشن در هتل ها

ایده های نصب پارتیشن در هتل ها

چنانچه که بخوهیم راجع به ایده پارتیشن برای هتل ها صحبت کنیم ،بایستی گفت که امروزه بخاطر محدود بودن فضا، عده کثیری از صاحبان رستوران ها و هتل ها جهت جداسازی فضاها از پارتیشن جداکننده اتاق استفاده کرده اند.همانطور که بارها و بارها در مقالات ذکر شد ،دربین پارتیشن ها نیز پارتیشن های شیشه ای از محبوبیت بالاتری برخوردار میباشند که تقاضا برای این نوع پارتیشن بسیار زیاد میباشد ،چرا که شما در صورت استفاده از پارتیشن شیشه ای ،علاوه بر زیبایی و مدرن به نظر رسیدن فضا و جداسازی فضا،شما از نور کافی در فضای مورد نظر خود برخوردار خواهید بود که میتوان گفت،پارتیشن شیشه ای انتخاب اصلی و اولیه صاحبان مشاغل میباشد. بدر خصوص پارتیشن بایستی بگوییم که پارتیشن ها، دیواره هایی از جنس شیشه میباشند که در دو مدل قاب دار یا بدون قاب در بخش های مختلف نیز مورد استفاده قرار میگیرند. با استفاده از پارتیشن های شیشه ای استفاده از نورهای مصنوعی مثل  که همین عامل مصرف انواع مختلف منابع نور مصنوعی را کاهش داده، بهره وری انرژی افزایش یافته و در مصرف هزینه هایی همچون برق و گاز صرفه جویی می شود. علاوه بر این، از پارتیشن های شیشه ای می‌توان در فضاهای کاری همچون ادارات، هتل ها، رستوران ها و آپارتمان ها استفاده کرد.

امروز طراحی دکوراسیون داخلی به سمت مینیمالیسم پیش می‌رود. به همین جهت استفاده از شیشه امروز در طراحی دکوراسیون بیش از هر زمان دیگری است. با استفاده از پارتیشن های شیشه‌ای همچنین می توان فضا را بزرگ تر نیز نشان داد. این اتفاق زمانی که از پارتیشن شیشه ای به عنوان کفپوش استفاده شود دو چندان خواهد شد. در کنار این عوامل می توان با استفاده از پارتیشن های شیشه‌ای مات، رنگی و یا طرح دار حریم خصوصی را نیز ایجاد نمود. 

پارتیشن های شیشه ای قاب دار را می‌توان با یراق آلاتی از جنس آلومینیوم و یا استیل استفاده کرد و بمنظور تفکیک بخش های گوناگون از یک فضای مدرن،مثل هتل ها استفاده کرد. پارتیشن های شیشه‌ای بسیار عایق صدا میباشند که از صداهای مزاحم جلوگیری میکند 

از بهترین و خلاقانه ترین فاکتورهای  زیبایی در هتل ها انتخاب پارتیشن های شیشه ای است؛ به این خاطر که استفاده از پارتیشن شیشه ای، هم در بخش پذیرش و هم در اتاق ها جلوه زیادی را به فضای هتل میبخشد و اینکه خاطرات بسیار دلچسبی را برای میهمانان در هتل رقم میزند.اقامتی به یاد ماندنی و بی نظیری را در ذهن مهمانان ثبت گردانند.

چرا که از بخش های اولیه در هتل، که میهمانان موقع ورود به هتل از آنجا گذر میکنند، بخش پذیرش هتل میباشد که بدین خاطر بایستی از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار باشد، چون در جلب نظر مهمانان بسیار موثر میباشد که میتواند در سفرهای بعدی آن هتل را انتخاب کند .پارتیشن های شیشه ای در هتل احساس خوشایندی را به میهمانان داده بویژه در فضای اتاق خواب که خوابی راحت در فضایی دلچسب را برایشان رقم میزند.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top