استفاده از شیشه سکوریت در پارتیشن

استفاده از شیشه سکوریت در پارتیشن

برای استفاده از پارتیشن در فضاهای اداری موارد زیادی در نظر گرفته می شود که یکی از مهمترین آنها این است که به نوعی طراحی و ساخته شود که علاوه بر جداسازی تمام قسمتها نور کافی را در این بخش حفظ نماید و نور از پارتیشن قابل عبور باشد. در این راستا بهتر است در صورت امکان از شیشه در ساخت پارتیشن ها نیز استفاده شود یا به طور کل پارتیشن های شیشه ای به کاربرده شود. امروزه در بسیاری از دکوراسیون ها برای فضاهای اداری از پارتیشن شیشه ای نیز استفاده می شود. این نوع از پارتیشن ها با استفاده از فریم های متفاوتی ساخته خواهد شد. فریمی که در ساخت پارتیشن استفاده می شود تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و دوام آن دارد. در شرایطی که  پارتیشن شیشه ای برای جداسازی فضاهای اداری به کار گرفته شود، می توان بیشترین نور ممکن را در تمام فضا به وجود آورد. نوری که در این فضا ایجاد می شود می تواند در روحیه کارمندان ادارات موثر واقع شود.

برای  ساخت پارتیشن از انواع مختلفی از شیشه ها می توان استفاده نمود که هر کدام معایب و مزایای خود را دارد. مدل شیشه ای که به کار می رود با توجه به سلیقه فرد سفارش دهنده می باشد. در بعضی مواقع از شیشه های سکوریت نیز در تولید این پارتیشن ها استفاده می گردد. این نوع از شیشه ها با وجود اینکه به اندازه کافی نور را وارد تمام قسمت ها خواهد کرد، می تواند باعث کاهش دید در بین اتاقک ها نیز شود.

دلایل به کار بردن شیشه  سیکوریت در پارتیشن

  • دارای ضخامت بسیار کم بوده و می تواند کمترین فضا را برای آن در نظر داشت.
  • یکی از ویژگی های بارز این شیشه سکوریت ها بدون رنگ بودن آنها می باشد. این امر می تواند باعث شود تا در دکوراتیو فضای اداری تداخلی به وجود نیاید.
  • شیشه سکوریت به عنوان یک کارکتر جداگانه به کار می رود و به تنهایی می تواند برای ساخت یک پارتیشن کارآمد باشد.
  • در ساخت پارتیشن شیشه ای با استفاده از شیشه سکوریت ها می توان  کلیه پانل های تفکیک کننده فضا نیز به بهترین شکل ممکن برای بیشترین نور دهی به کار برد.
  • این نوع از پارتیشن های شیشه ای هیچ محدودیتی برای دید کارمندان به وجود نمی آورد و می تواند زیبایی خاصی به تمام فضای اداری شما نیز ببخشد.

 

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top