MDF هایگلاس در پارتیشن اداری

MDF هایگلاس در پارتیشن اداری

برای جدا سازی فضاها درمحل هایی نظیر ادارات،دفاتروخانه ها انواع  پارتیشن مورد استفاده قرار می گیرد. ما دراینجا قصد داریم در رابطه با  پارتیشن های اداری توضیحاتی دهیم. از پارتیشن در زمینه طراحی دکوراسیون و تجهیز فضاهای اداری به صورت پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره استفاده می شود. پارتیشن های دو جداره عایق صوت و حرارت می باشند و از اتلاف انرژی جلوگیری کرده  و وجود پرده کرکره ای داخل آن جلوه خاصی به دکوراسیونن داخلی فضاهای اداری خواهد داد.

ویژگی های پارتیشن های اداری

یکی از مهمترین آیتم های انتخاب پارتیشن اداری برای دیوایدرهای اداری، محدودیت درمتریال مصرفی است و ام دی اف ازجمله مواد پرمصرف و همچنین قابل نصب برروی هر ساختاری خواهد بود و برای هر چه بهتر شدن کار توصیه می شود که اتصالات آن به گونه ای باشد که پنهان بوده و در واقع هیچ گونه پیچ و مهره ای دیده نشود تا کا را زیباتر کند.اجزا و وسایل مورد استفاده در فضای کاری باید طوری باشد که امکان همسانسازی در وجود داشته باشد.

دلایل استفاده از پارتیشن در فضاهای اداری

  1. نصب سریع و آسان پارتیشن که سبب عدم اتلاف وقت سازمان ها و پرسنل خواهد شد.
  2. پارتیشن نیاز به تجهزیات اضافی از قبیل کاغذ دیواری، رنگ کاری و … ندارد.
  3. رنگ های متنوع و جنس پارتیشن ها که هم باعث ایجاد سبک زیبا به محیط می شود و هم از ترکیب رنگ بدنه و نوارها می توان طرح های زیبایی مشابه سلیقه و خواستار عموم به وجود آورد.
  4. حمل و جابجایی آسان پارتیشن، و یا تغییر موقعیت پارتیشن در درون سازمان
  5. افزایش ضریب عایق صوتی و حرارتی با استفاده از فوم در داخل پارتیشن های اداری  دو جداره
  6. قابلیت ضد آب نمودن بدنه با استفاده از تکنولوژی نانو
  7. استفاده از شیشه و امکان عبور نور در پارتیشن که از جمله نقاط قوت آن نسبت به سایر جدا کننده ها است.
  8. داکتینگ و قابلیت عبور سیم و کابل از داخل پارتیشن های دو جداره

 

 انواع جنس پارتیشن های اداری

  • تمام چوب
  • تمام شیشه
  • با سازه فلزی و آلومینیومی
  • با سازه ام دی اف
  • بدون فریم
  • متحرک کرکره ای
  • متحرک ریلی
  • متحرک جابجا شونده

 

استفاده MDF هایگلاس در پارتیشن های اداری

با پیشرفت تکنولوژی برای زیبایی هر چه بیشتر پارتیشن اداری،استفاده از ام دی اف هایی از نوع هایگلاس رایج شده است.هایگلاس نوعی MDF است که سطح  آن با یک لایه روکش پلکسی براق پوشانده شده است. پارتیشن هایگلاس علاوه بر نمای لوکس و شیکی که به محیط های مدرن خواهد داد، به دلیل خاصیت منعکس کنندگی و براق بودن به نوعی منبع نور در محیط تبدیل می شود.تمیز کردن هایگلاس  آسان است و  به علت تنوع زیاد طرح و بافت می تواند مورد حسن انتخاب و محبوبیت مشتریان باشد.

 ویژگی های هایگلاس

  1. مقاومت در برابر ضربه و خش
  2. رنگ های زنده و جذاب
  3. طرح های متنوع

به این منظور ما با توجه به نياز بازار و سليقه مشتريان گرامي،  اين محصول را در بخش توليدات اداري شامل پارتيشن اداري ، ميز هاي اداري ، كانتر پذيرش و ... مورد استفاده قرار می دهیم. ام دي اف هايگلاس در تمامي محصولات قابليت اجرا دارد.اگر در ساختار مورد استفاده از هایگلاس استفاده شود به نسبت ملامینه قیمت بیشتری خواهد داشت. در صورتی که نوع شیشه مصرفی برروی قیمت تاثیر چندانی نمی گذارد. پارتیشن های ام دی اف هایگلاس همانند دیگر مدلل های پارتیشن دارای مشخصات فنی یکسانی بوده اما از نظر زیبایی و متریال مصرفی بسیار تفاوت دارد.

در دسته بندی پارتیشن اداری مدرن، دوجداره هایگلاس دیده می شود که در فرم و البته تقسیم بندی های مختلف است. البته برای نگه داشتن این مدل پارتیشن اداری باید آن را به سقف و یا کف وصل کرد یا با کمی تغییر در ساختار آن بعنوان کمد مورد استفاده قرار داد.

سرعت در انجام هر کاری از جمله رموز موفقیت در آن حرفه محسوب می شود و در رابطه با  پارتیشن اداری، دوجداره ام دی اف هایگلاس پروسه تولید و نصب نیاز به  دقت زیادی دارد و هرچه میزان این دقت بیشتر باشد ،زیبایی کار هم افزایش می یابد و اگر در مراحل انجام کار این اصل را در نظرنگیرید، نتیجه کار تمام گروه به هدر خواهد رفت. شرکت های تولید کننده این محصول درکنار زیبایی باید سرعت را در نظر داشته باشد و درکمترین زمان ممکن تمامی مراحل طراحی و نصب را طی کند.

یکی از پرطرفدار پارتیشن اداری را می توان نوع کلاسیک دوجداره هایگلاس را معرفی کرد که در واقع ترکیبی از پاریتشن دوجداره آگوستیک و کوموتیشن است. انتخاب صحیح رنگ و البته طرح از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و باید رنگ اولیه با رنگ دوم همخوانی داشته باشد و در واقع هماهنگی خود را با تمام اجرای دکوراسیون اداری حفظ کند.  

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top