چرا پارتیشن اداری برای هر فضای کاری لازم است

برقراری حریم خصوصی به اندازه مشخصی در ادارات و سازمان ها به منظور  جلوگیری از حواس پرتی اعضا ضرورت دارد. مسائلی همچون، تلفن زنگ زدن، مکالمه نیروها با یکدیگر و …،  از جمله مواردی هستند که در محل کار خواه ناخواه به وجود می آید، که باعث از دست دادن تمرکز لازمه می گردد. شاید این موضوع برای تعدادی از کارکنان مساله مهمی به شمار نیاید،ولی در مجموع  در چنین وضعیتی کار کردن مشکل، و سبب عدم تمرکز می گردد. زمانی که محیطی دارای فضای باز است، مشکلات بیشتر به وجود می آید، چون بیشتر اعضا به علت همهمه احساس نارضایتی دارند و همچنین احساس ناخوشایندی نسبت به نمایش داده شدن دارند.

پاسخ به این سوال که چرا پارتیشن اداری برای هر فضای کاری لازم است؟ ما را بر آن کرد که مقاله زیر را بنویسیم.

پس ادارات بایستی در دفتر خود از پارتیشن اداری ابهره گیرند. پارتیشن های اداری یک راه چاره راحت و مقرون به صرفه به شمار می آیند، زیرا به برقراری حریم خصوصی کمک می کند و هم  گزینه ای مناسب برای تمرکز بیشتر کارکنان است . پارتیشن های اداری امکانی را برای  تفکیک سازی قسمت های مختلف محل کار، کاهش دید  دیگر اعضا و نیز  پایین آمدن ممیزان ارتباطات بین اعضا را  می دهد.

نوع دیگر پارتیشن های اداری آنهایی می باشند که قطعاتی را به وجود می آورند تا یک اتاق مجزا پدیدار شود. بیشترین برتری دارا بودن از این نوع اتاق آن است که از انتقال سر و صدا جلوگیری می نماید. ولی باز هم، این پارتیشن اداری را نمی توان برای هر نیرویی وابسته به کار وی نصب کرد به این دلیل که فضای نابه جایی را اشغال می کند  و از ارتباط بی واسطه آنها جلوگیری می نماید.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top