پارتیشن کناف

پارتیشن کناف

پارتیشن کناف ، دیوارهای غیر باربری می باشند که برای تقسیم فضای داخلی ساختمان به کار می روند. این ساختار شامل قابهای فولادی سبک ساخته شده با مقاطع U , C است که صفحات روکش دار گچی در یک یا چند لایه ، به وسیله پیچ مخصوص بر روی آنها نصب خواهند شد.

درزهای میان این صفحات گچی به وسیله ی نوار و بتونه ی مخصوص درزگیری می شود، به نحوی که در انتهای کار، سطحی یکپارچه و بدون درز که قابلیت رنگ آمیزی و کاشی کاری یا هر نوع پوشش نهایی دیگری دارد، به دست می آید. فضای خالی داخل پارتیشن ، امکان استفاده از انواع عایق حرارتی و صوتی را فراهم می کند و همچنین عبور و دسترسی به تأسیسات الکتریکی و مکانیکی را به راحتی امکان پذیر می کند.

در اجرای اصولی پارتیشن کناف کلیه المانهای فلزی با نوارهای عایق از زمین و سقف جدا می شود و نیز پارتیشن کناف حتما باید تا انتهای پارتیشن ادامه پیدا کند. بر خلاف پارتیشن های سنتی ، پارتیشن  کناف بعد از کف سازی ، حتی بر روی سرامیک و سنگ قابل اجرا است ، از این رو بهترین گزینه برای عملیات باز سازی خواهد بود.

پارتیشن های کناف براساس عملکرد دیوارهای غیر باربر و با امکان اجرای سریع طراحی شده اند. پارتيشن كناف سبک ، ارزان ، بدون نياز به بنا و مصالح ساختماني و سرعت بالا نصب می باشد.

پارتیشن کناف

ویژگی های پارتیشن کناف

  • در فضاهایی با کاربری تجاری و مسکونی قابل استفاده می باشد
  • ساختارهایی چند عملکردی برای فضاهایی با عملکرد متنوع
  • استفاده حداقل مصالح واجزاء به منظور اجرای ساختار

پارتیشن کناف قابلیت استفاده از طیف گسترده ای از صفحات مثل صفحات مقاوم در برابر حریق و رطوبت را خواهند داشت که به عملکرد مورد نیاز آنها بستگی دارد. این صفحات بر روی مقاطع فلزی با وزن بسیار کم که مقطع آن ها به شکل C یا U فرم داده شده نصب خواهند شد و در واقع یکی از ساده ترین نوع پارتیشن ها می باشند. صفحات نصب شده در این قاب های فلزی دارای لبه ای با پخ ملایم بوده که به وسیله نوار و خمیر درزگیر، درزگیری و مسلح می گردد.

کناف

انواع پارتیشن کناف

پارتيشن كناف w111

شامل يك رديف سازه و پنل گچ برگ از هر طرف سازه است كه به منظور جداسازي داخلي واحدهاي مسكوني ، اداري بکار می رود. سرعت زياد اجرا ، كمترين مصالح و كم هزينه بودن اين نوع ديوار را ميتوان از مشخصه های اين ديوار در نظر گرفت.

پارتیشن کناف w112

يك سازه و دوپنل در طرفين دارد؛ وزن پايين اين ديوار، سطح اشغال بسيار كم آن و مقاومت مكانيكي بالاي آن باعث شده در محل هايي كه ديوار بلند نياز است يا در معرض ضربه می باشد و يا براي بارگزاري كاشي و سنگ و كابينت بكارگرفته شود. مثل ديوارهاي راه پله ، اشپزخانه، سرويس بهداشتي ، مدارس، لابي و ... همچنین عايق صوتي و حرارتي مناسب خواهد بود.

پارتیشن کناف w115

این نوع از پارتیشن کناف با يك سازه و ٤ لايه پنل از هر طرف دوپنل و مورد استفاده عايق صوتي است.

پارتیشن کناف w116

این نوع از پارتیشن كناف در فضاهايي مثل سرويس بهداشتي كه حجم و تراكم تاسيسات بالاست استفاده می شود. ساختار اين نوع دیوار شامل دو رديف سازه و دولايه پنل در هر طرف كه اين دو با فاصله از يكديگر نصب می شود و با برش پنل به يكديگر متصل و امكان عبور تاسيسات بدون تداخل و زير سازي فلزي امكان پذير خواهد بود.

پارتیشن

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top