پارتیشن چوبی ثابت و متحرک

پارتیشن چوبی ثابت و متحرک

پارتیشن ها انواع مختلفی دارند جنس های متفاوتی تولید میشوند. یکی از این انواع پارتیشن ها، پارتیشن های چوبی هستند که همین پارتیشن ها به دو گروه پارتیشن چوبی ثابت و متحرک تتقسیم بندی میشوند.
پارتیشن های چوبی از انواع مختلف چوب ها تولید میشود. برای مثال اگر شما بخواهید پارتیشن شما جلوه ی خاصی داشته باشد باید پارتیشنی که خریداری میکنید از جنس چوب راش باشد. این محصول اگر از نوع PVC باشد هم قیمت مقرون به صرفه تری دارد و هم بسیار سبک میباشد. ویژگی بارزی که این پارتیشن ها دارند این است که به راحتی تمیز میشوند و عایق صوتی خوبی را ایجاد میکنند. جالب است بدانید که پارتیشن ها را میتوان به طور ترکیبی ساخت و از چند جنس پارتیشن برای ساخت یک پارتیشن استفاده کرد.( پارتیشن های طوری قابلیت عبور نور را نیز دارند) پارتیشن چوبی ثابت و متحرک در مکان های مختلفی کاربرد دارد.

مزایای استفاده از پارتیشن چوبی ثابت و متحرک

  • ایجاد محیط قابل انعطاف برای کار:که میتواند فضای مناسبی را برای تمرکز و مطالعه مهیا کرد.
  • مقرون به صرفه: این پارتیشن ها به راحتی نصب میشود و برای جا به جایی نیازی به تخریب دیوار نیست.  
  • آسان برای استفاده: تقسیم یندی فضای اداری توسط پارتیشن اداری بسیار ساده میباشد. این پارتیشن‎ها به راحتی می‎توانند براساس نیازهای فضایی جمع آوری شوند یا دوباره برقرار گردند. در اغلب موارد، یک فرد می‎تواند تنظیم و تقسیم اتاق را بدون مشکل انجام دهد.
  • آزادی طراحی: برای هرگونه طراحی پارتیشن های چوبی را میتوانید طراحی کنید.
  • عایق صوتی: پارتیشن های چوبی به خوبی میتوانند به عنوان عایق صوتی عمل کنند و آلودگی صوتی را تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد. جالب است بدانید برخی پارتیشن ها مخصوص جلوگیری از ایجاد نویز طراحی شده اند.
  • زیبا سازی: تنوع بسیار زیادی در پارتیشن های چوبی ثابت و متحرک وجود دارد که برای هر محیط مناسبت بخصوص همان محیط را دارد. 

پارتیشن
محل استفاده از پارتیشن چوبی

باید توجه داشته باشید اگر میخواهید از پارتیشن چوبی ثابت و متحرک استفاده کنید محل قرار گرفتن این پارتیشن ها به دور از رطوبت و تماس با اب باشد که به سرعت باعث تخریب پارتیشن میشوند. بنابراین انتخاب مکان تاثیر بسیار مهمی در طول عمر پارتیشن دارد.

مشخصات کلی پارتیشن چوبی ثابت و متحرک

همه ی آن ها از جنس ام دی اف هستند

ضخامت پارتیشن ها معمولا117میلی متر میباشد

اتصالات به صورت داخلی است

امکان ایجاد زاویه ی 90تا135 درجه

پارتیشن های ام دی اف به صورت دو جداره نیز تولید میشوند. 

پارتیشن ام دی اف

قاب این پارتیشن ها از جنس ام دی اف میباشد که از لحاظ قیمت میتوان گفت ارزان ترین قیمت در پارتیشن هاست. این پارتیشن ها در تنوع رنگی بسیار زیادی در بازار وجود دارند.

پارتیشن اداری چوبی 

روکش های پرکاربرد ام دی اف

 PVC

HPL

VINILIUM

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top