پارتیشن چوبی

پارتیشن چوبی

در بیشتر موارد از پارتیشن ها برای جداکردن بخش هایی از منازل و یا ادارات نیز استفاده می شود. پارتیشن ها دارای انواع و مدل های بسیار متنوع و مختلفی می باشند که ما در اینجا می خواهیم اطلاعاتی در رابطه با پارتیشن چوبی در اختیار شما قرار دهیم. اکثرا چوب باید در مکانی استفاده شود که میزان رطوبت کمتری در آنجا وجود دارد و یا اصلا رطوبت ندارد تا بتواند طول عمر بیشتری داشته باشد. می توان گفت پارتیشن چوبی یکی از بهترین و زیباترین نوع پارتیشن ها می باشد که بیشتر مردم، امروزه در دکوراسیون منازل و ادارات از آنها به کار می برند. بعضی از افراد می خواهند که قسمت پذیرایی خانه خود را از قسمتی که به عنوان نشیمن گاه است جدا کنند و در عین حال به دنبال زیبایی بیشتر و دکور هم می باشند که در اکثر مواقع پارتیشن چوبی مورد خوبی برای این امر می باشد.

پارتیشن چوبی 

از پارتیشن چوبی به شکل های مختلفی از جمله نیمه باز و بسته می توان استفاده نمود. مدل های پارتیشن چوبی بسیار مدرن و شیک می باشند که نظر هر سلیقه ای را به خود جلب می کند. از این نوع پارتیشن ها می توان در قسمتهایی از آشپزخانه، جدا کردن نشیمن و پذیرایی و به علاوه قسمت ناهار خوری نیز استفاده کرد. جنس این نوع از پارتیشن ها از جنس MDF می باشد و اگر از چوب اصل در آنها استفاده شود قیمت آن گران تر می شود.

ساختار پارتیشن های چوبی

پارتیشن چوبی که با استفاده از MDF ساخته شده اند، دارای قطری حدود 16 میلیمتر است. پارتیشن های چوبی در بیشتر موارد با استفاده از رافیکس به هم وصل می شوند و می توان گفت که برای ساختن آنها هیچوقت از پیچ استفاده نخواهد شد. این نوع از پارتیشن ها بیشترین ارتفاعی که قابلیت نصب دارند 360 سانت می باشد.پارتیشن چوبی از نظر ساختار دارای استحکام و دوام بسیار بالایی می باشد. شیشه هایی که در ساخت این نوع از پارتیشن ها به صورت ترکیبی استفاده می شود بسیار ساده و آسان جدا می شود و قابل تعویض است. خصوصیت بسیار ویژه ای که این پارتیشن ها برای فضاهای اداری دارند قابلیت داکت بودن آنهاست به طوری که سیم هایی که همیشه در ادارات به صورت روکار می باشند و محیط را بسیار نامرتب و زشت کرده است را می توان از داخل پنل های پارتیشن چوبی رد کرد و به این صورت آنها را پوشاند.

 پارتیشن چوبی

پارتیشن چوبی که معمولا در فضاهای اداری به کار می رود به صورت نیمه شفاف می باشد و در ساخت آنها بیشتر از شیشه و در مواردی هم از فلز نیز استفاده می شود. از پارتیشن چوبی در فضاهای اداری به منظور جدا کردن بخش های مختلف اداره و یا سازمان استفاده می شود. با استفاده از این پارتیشن ها در فضاهای اداری برای هر کارمند و یا چند کارمند در حوضه های کاری مختلف می توان اتاقی جدا ایجاد کرد.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top