پارتیشن نمایشگاهی

پارتیشن نمایشگاهی

امروزه در بسیاری از نمایشگاه ها به منظور ایجاد فضاهای مجزا و غرفه بندی کردن از پارتیشن نمایشگاهی نیز استفاده می کنند. پارتیشن نمایشگاهی یکی از انواع مدل های پارتیشن به حساب می آید که توانسته کاربرد زیادی داشته باشد. غرفه بندی ها در فضاهای نمایشگاهی هر کدام به اندازه حدود 12 متر تقسیم بندی می شوند که این فضاها با استفاده از پارتیشن های جداکننده قابل اجرا می باشد. هر قسمت با توجه به ویژگی هایی که دارد تقسیم بندی می شود. پارتیشن نمایشگاهی در حالت های استاندارد ساخته شده و نصب می گردد. جنس بیشتر این پارتیشن ها از آلومینیوم است. وزن پارتیشن نمایشگاهی بسیار کم می باشد و این سبکی باعث شده که به راحتی قابل حمل باشد. 

نصب این پارتیشن ها به راحتی و با استفاده از کمترین نیروی ممکن قابل نصب می باشد. زمان بسیار کمی برای نصب این پارتیشن ها لازم می باشد که حتی کمتر از 1 دقیقه هم خواهد بود. پارتیشن نمایشگاهی ویژگی های منحصر به فردی دارد که به شرح زیر می باشد:

ویژگی ها 

  1. دارای انعطاف بسیار زیادی می باشد.
  2. استحکام و مقاومت آن زیاد است.
  3. نصب آن به راحتی انجام می شود. 

پارتیشن نمایشگاهی

غرفه بندی و جداسازی محیط های نمایشگاهی با روش های مختلف دیگری هم امکان پذیر می باشد. از جمله آنها می توان به غرفه سازی مدولار، غرفه سازی اسپیس فریم، غرفه سازی ماکسیما و.. نیز اشاره کرد.

غرفه سازی مدولار 

مدولار با استفاده از یک پنل 2/5 متری و همچنین یک پایه ساخته می شود که فاصله میان آنها چیزی حدود 1 متر می باشد. این سازه های پارتیشن در همه مکان ها با اندازه های کوچک و بزرگ نصب می شود. از این سازه به عنوان یک پارتیشن نمایشگاهی نیز استفاده می گردد که همیشه در فضاهای بسته که آب و باد به آن آسیبی نزد به کار گرفته خواهد شد.

پارتیشن نمایشگاهی

 

غرفه اسپیس فریم 

این نوع از پارتیشن نمایشگاهی  در مقایسه با سازه مدولار از استحکام بیشتری برخوردار است. به همین دلیل است که از آنها بیشتر در فضاهای باز و همچنین برای آن دسته از نمایشگاه هایی که پارتیشن های معمولی در آنجا آسیب میبیند، به کار می رود. ابعاد و اندازه های سازه اسپیس فریم می تواند متفاوت باشد و محدودیتی برای اندازه آنها وجود ندارد. برای سقف پارتیشن نمایشگاهی اسپیس فریم می توان از چادر و یا برزنت استفاده کرد.

پارتیشن اسپیس فریم

غرفه سازی ماکسیما

این مدل از پارتیشن نمایشگاهی مانند مدولار است که در مواقعی استفاده می شود که وقت کمتری برای نصب و تولید پارتیشن در یک نمایشگاه داریم. تنها فرق این مدل با مدولار در نوع پنل استفاده شده، قید و هم چنین رنگ های به کار رفته شده در آن است. این نوع غرفه بندی و پارتیشن در نوع خود دارای زیبایی منحصر به فردی خواهد بود. 

غرفه ماکسیما

 

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top