پارتیشن اداری عایق صوت

پارتیشن اداری عایق صوت

در پارتیشن بندی های اداری یکی از مهم ترین موارد در داشتن یک محیط خصوصی برای افراد و به خصوص برای مدیریت عایق بودن آن پارتیشن در برابر صدا می باشد. به این نوع از پارتیشن اداری، عایق صوت گفته می شود که به دلیل این مزیتی که دارد یکی از پرکاربردترین پارتیشن های اداری به حساب می آید. در اکثر مواقع بسیاری از کارمندان و یا در بیشتر موارد مدیران یک اداره می خواهند صحبتهایی خصوصی با موبایل و یا حتی در یک ملاقات کوتاه داشته باشند که به دلیل نداشتن فضای خصوصی در معزوریت قرار خواهند گرفت. برای ساخت این نوع پارتیشن از مواد اولیه متفاوتی از هم استفاده می شود. در بعضی موارد از از عایق ده سانتی، یا شیشه های 2 جداره و یا در بیشتر موارد از MDF نیز استفاده می شود. در داخل جدار های خالی این نوع از پارتیشن اداری با یکسری مواد ضد عایق مانند پشم های مخصوص نیز پر می شود. به عبارت دیگر به این نوع از پارتیشن ها می توان نام پارتیشن آکوستیک را داد و امروزه این نوع پارتیشن را به این نام می شناسند. این نوع پارتیشن اداری صدا را به هیچ عنوان عبور نخواهد داد.

پارتیشن اداری عایق صوت

 پارتیشن های عایق صدا یکی از مزیت هایی که دارد، زیبایی آنها در دکوراسیون ادارات است. برای ساخت پارتیشن اداری بیشتر از نوع دو جداره استفاده می شود. چرا که پارتیشن دوجداره می تواند با قدرت بیشتری جلوی عبور صدا را بگیرد. به علاوه شیشه هایی که برای ساخت این نوع از پارتیشن ها استفاده می شود، 4 جداره می باشد. در میان جدار های این شیشه های 4 جداره با استفاده از گاز هایی پر می شود که می تواند جلوی عبور صداها را بگیرد و دورتا دور آن با استفاده از پنل های سایلنت بسته شده است. 

پارتیشن های عایق صدا می تواند با دکور فضای اداری شما هماهنگی بسیار زیادی داشته باشد و مدل های آن در تمام رنگ بندی ها موجود می باشد. در مواردی هم برای ساخت پارتیشن اداری عایق صدا از MDF های پنچ جداره استفاده می شود که اطراف آن را با استفاده از ملامینه شانزده میلی متری پوشانده اند. همچنین در فضای خالی داخل جدارهای MDF با استفاده از نوعی از فوم های سایلنت پر خواهد شد. 

معمولا این نوع از پارتیشن  اداری را باید تا بالای سقف اندازه گیری کرده و آنها را نصب نمود. درغیر این صورت نمی تواند عایق خوبی برای صدا  در محیط های اداری باشد و هیچ استفاده ای از 2 جداره ویا 5 جداره بودن آن نمی توان کرد.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top