پارتيشن تک جداره شش ميل

پارتيشن تک جداره شش ميل

پارتيشن تک جداره شش ميل

شیشه های به کار رفته در پارتیشن تک جداره با ضخامت 6 میلیمتری است که به شکل ساده ، تمام سندبلاست و یا سندبلاست راه مات می باشد.
پارتیشن های تک جداره قابلیت پیاده کردن در هر ارتفاعی را دارند لیکن برای درب ها نیز ارتفاع 200 سانتی متر به بالا توصیه میشود. در این نوع پارتیشن های تک جداره قاب درب ها با فریم مخصوصی ساخته می شود تا تجهیزات قفل و یراق آلات را بتوان بر روی آنها نصب کرد.

پارتیشن های تک جداره6 میل از آلومینیوم هشت پری و ام دی اف با ضخامت 6میل و شیشه با ضخامت4 میل ساخته شده که درارتفاع کوتاه تا دو متر وهمچنین تا سقف قابلیت اجرا دارد .

پارتیشن ام دی اف 6 میل و آلومینیوم دارای رنگ بندی متنوع میباشد ونیز شیشه ها هم در نوع های ساده ،مشجر،سند بلاست و راه و مات قابلیت استفاده دارد. از مزایای این پارتیشن میتوان به سبکی سازه و سرعت بالا در نصبشان، ارزان بودن و قابلیت نصب مجدد اشاره کرد. پارتیشن تک جداره با MDF های 6 میلیمتری ساخته می شود که تمام لبه های MDF با نوار PVC است. از مزایا و فواید پارتیشن های تک جداره  6میل می توان به سبک بودن ، ارزان بودن و سهولت در جابجایی آنها و از عیوب  آن میتوان به عایق نبودن نسبت به صدا و حرارت اشاره کرد

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top