پارتيشن تک جداره

پارتيشن تک جداره

پارتيشن تک جداره

این نوع پارتیشن، دارای یک جداره با اسکلت باریک و خیلی ظریف می باشد و جداره های آن آگوستیک نیستند ودر محیط و فضایی کاربرد دارد که نمی توان از پارتیشن دوجداره استفاده کرد.

این پارتیشن با مدل های متفاوت در بازار تولید می شود و تعدادی از آن ها به هیچ عنوان استاندارد نیست. محدودیت فنی و مشکلات زیاد باعث کاهش در فروش این نوع پارتیشن ها می شود. همینطور با تولید و فروش پارتیشن های دوجداره، بازار پارتیشن تک جداره از دست رفته است.

داکت ها و سیم های نمایان

در محیط های اداری کابل و سیم های برق و شبکه زیاد وجود دارد که باید پوشیده شود.این پوشش در پارتیشن تکجداره با داکت های روکار انجام می شود که با دکوراسیون محیط ناهماهنگ می شود ولی در پارتیشن دو جداره به علت ساخت آن که حالت باکس دارد می توان از فضای داخل آن برای سیم های برق وشبکه و ... استفاده کرد.

محدودیت استفاده از تک جداره ها

پارتیشن تک جداره دارای محدودیت بسیار در استفاده و نصب می باشد و اکثرا در فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که تقسیم بندی محیط ها نامعلوم بوده و تیغه چینی معلوم بوده و برای زمان طولانی طراحی نشده است و برای مدت کوتاه کاربرد دارد.

جایگزین مناسب برای این پارتیشن

ابتدا تصور می کنید که پارتیشن تکجداره از پارتیشن دوجداره کم هزینه تر میباشد. ولی بعد از کمی بررسی متوجه می شوید که اصولی تقسیم بندی کردن فضاها یا مناسب تیغه چینی کردن بسیار حائز اهمیت تر از هزینه جراحی می باشد. با مقایسه پارتیشن تک جداره با دو جداره متوجه می شویم که هردوی این محصول ها از نظر زیبایی و کاربردی فاصله بسیار زیادی با هم دارند.با قابلیت باص  تمامی کابل ها را کاملا از دید پنهان کرده و به محل های مورد نیاز انتقال داد.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top