انواع پارتیشن هتلی شامل شیشه ای ، ام دی اف ، کناف ، یو پی وی سی

انواع پارتیشن هتلی شامل شیشه ای ، ام دی اف ، کناف ، یو پی وی سی

 یکی از جدیدترین متد های دکوراسیون پارتیشن ها هستند که در اغلب منازل و حتی مراکز فروشگاهی و تجاری از آن ها استفاده میشود. امروزه در هتل ها از انواع پارتیشن ها برای تفکیک فضا و زیباسازی محیط استفاده میکنند. در این مقاله میخواهیم به بررسی انواع پارتیشن هتلی شامل شیشه ای ، ام دی اف ، کناف ، یو پی وی سی بپردازیم.

 پارتیشن ام دی اف هتل ها

همانطور که میدانید امروزه در هتل ها از انواع پارتیشن هتلی شامل شیشه ای ، ام دی اف ، کناف ، یو پی وی سی برای دکوراسیون و تفکیک استفاده میکنند که در این میان شاید پارتیشن ام دی اف کاربرد بسزایی داشته باشد. تیم رسا پارتیشن با داشتن یک تیم مجرب و استفاده از ابزار آلات صنعتی مدرن یکی از بهترین تولیدکنندگان پارتیشن در ایران به حساب می آید. پارتیشن های ام دی اف انواع مختلفی دارند که درواقع اصلی ترین کاربرد آن ها تفکیک فضاها میباشد 

پارتیشن شیشه ای

مزایای استفاده از پارتیشن ام دی اف

کمک کردن به بهره‌وری حداکثری از فضا

هزینه های به صرفه

سرعت بالای انجام کار به دلیل نصب آسان

مدت زمان نصبیات

تنوع بالا با روکش های متفاوت

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن شیشه ای هتل ها

یکی دیگر از انواع پارتیشن هایی که از آن در هتل ها به کرات استفاده میشود پارتیشن شیشه ای است که اکثرا به همراه قاب مورد استفاده قرار میگیرد. قاب های پارتیشن شیشه ای ممکن است چوب آلومینیوم یا پلاستیک باشد. این پارتیشن ها به دلیلی اینکه مانع انتشار نور نیستند به عنوان منعکس کننده ی نور طبیعی در عین فضاسازی نیز عمل میکند. 

انواع پارتیشن شیشه ای برای هتل

پارتیشن ثابت: قابلیت جا به جایی ندارند و در جایی که کار گذاشته شود ثابت میماند. 

در شیشه ای کشویی: این پارتیشن ها به کف یا سقف متصل میشوند.

پارتیشن های موتورایزر: این نوع پارتیشن ها با لولا های فلزی فضای امنیتی بسیار خوبی بوجود میاورد. 

پارتیشن شیشه ای در هتل ها انواع پارتیشن هتلی شامل شیشه ای ، ام دی اف ، کناف ، یو پی وی سی باعث شده است هتلداران زیادی از این امکان استفاده کنند. این پارتیشن ها علاوه بر تفکیک فضا میتواند با زیبایی خاصی که ایجاد میکند باعث بیاد مانده شدن مکان خواهد بود. بخصوص زمانی که حاشیه های این شیشه ها مشکی یا سفید باشد.

 پارتیشن یو پی وی سی

در هتل ها برای زیبایی و جلوه ی هرچه بیشتر ساختمان از یو پی وی سی استفاده میکنند . سندبلاست شیشه ها طراحی جامع پارتیشن و همسانی محیطی آن با پیرامون خود و خلاقیت در طراحی و استفاده از قابلیت های پنجره دو جداره یو پی وی سی باعث میشود نتیجه ی بسیار چشم نوازی حاصل شود. جالب است بداانید فرم و رنگ پنجره های یو پی وی سی در دکوراسیون نقش بسیار مهمی دارد و نباید به عنوان یک عضو جانبی به حساب بیاید. پنجره همیشه جزئی از الویت ها بوده است و به جرات میتوان گفت بیننده در نگاه اول به دنبال پنجره بوده و جذابیت آن میتواند نقش مهمی داشته باشد. بنابراین در انتخاب انواع پارتیشن هتلی شامل شیشه ای ، ام دی اف ، کناف ، یو پی وی سی باید دقت کافی کنند.

پارتیشن کناف

دیوار کناف

زمانی که صحبتی از انواع پارتیشن هتلی شامل شیشه ای ، ام دی اف ، کناف ، یو پی وی سی به میان بیاید همیشه کناف یکی از جلوه های زیباسازی میباشد که تاثیر بسیار زیادی در جذابیت فضا داشته است. دیوار های کناف مزیت های بسیار زیادی دارند که باعث میشود در هتل ها کاربرد بسیاری داشته باشد. این دیوارها به راحتی نصب میشوند و همچنین وزن بسیار کمی دارند. پارتیشن کناف را روی مقطع های فلزی پیاده میکنند که اغلب به شکل c یا u میباشد

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top